vineri, 7 februarie 2014

NOTD: Be Charmed!

Hello,hello!
Pana o sa reusesc sa-mi fac timp pentru a scrie pararea mea despre produsele pe care le-am folosit si mi-au placut in ultima vreme am sa va arat ultima manichiura, o combinatie.
Until I can make time to write a review for some of the products I used and liked lately ☺ I'll show you my latest manicure, a combo.

Aceste doua oje minunate sunt China Glaze: Be Merry,Be Bright (stanga) and Charmed,I'm sure (dreapta).
This two beautiful nail polishes are China Glaze: Be Merry,Be Bright (the left one) and Charmed,I'm sure (right one).

Ca baza am folosit Charmed,I's sure, o culoare frumoasa de mov, pruna,crema, usor de aplicat.
As a base I used Charmed, I'm sure, a beautiful plummy color, a creamy one, easy to apply.
Acoperirea perfecta se obtine in doua straturi.
The perfect coverage is in two layers.

O port de doua zile pe unghii, fara top coat si nu a sarit,prezinta doar urme de uzura pe varful unghiilor.
I'm wearing it for two days, without top coat and didn't chipped, only shows some wear trace on the tips of the nails (but not to bad).
Pe inelar am aplicat cea de a doua oja, Be Marry,Be Bright. Este un lac incolor plin de glitter hexagonal de dimensiuni diferite (mic si mediu), roz si albastru.
On my ring finger I've applied the other nail polish, Be Marry, Be Bright. It's a clear one full of blue and pink hexagonal glitter in different sizes (small and medium).
Aplicarea nu este usoara,glitterul este greu si trebuie aplicat prin miscari de presare cu pensula, nu de aplicare prin miscari drepte (ca in cazul aplicarii ojei in mod normal).Lacul incolor ce contine glitterul este destul de subtire, iar cateodata glitterul aluneca pe unghie pana apuca sa se usuce si sa se stabilieasca acolo.
The application is not easy, the glitter is heavy and you have to apply it on your nail by pushing the brush and not stroking it over the nail. The clear solutions is quite thin and sometimes the glitter slips on the nail easy before it can dries and settles on the nail.
Trecand peste aceste mici probleme oja este superba si cu siguranta atrage atentia ☺
Passing over these small problems the nail polish is beautiful and it certainly draws attention ☺

Nu stiu daca aplicata pe unghia naturala poate crea un efect frumos, nefiind sigura de puterea ei de acoperire.Tind sa cred ca nu ofera o acoperire buna nici in doua, nici in trei straturi.
I do not know if wearing this nail polish on your bare nail could create a beautiful effect, not being sure of the coverage it offers.I tend to think it doesn't offer full coverage in 2 or 3 layers. 
Inca o port pe unghii deci nu stiu cate de usor se sterge, dar sunt aproape sigura ca metoda foliei de aluminiu va fi cea mai buna optiune (ca in cazul tuturor ojelor de tip glitter ☺).
I'm still wearing it so I do not know how easy you can wipe it off, but I'm sure the foil method will be the best option (as usually when glitter is involved ☺ ).

See U Soon!