luni, 24 iunie 2013

Monday Blues: NOTD Blues of Being Cool

Hello, hello!
Timpul unei noi postari a lunii Iunie pentru aceasta colaborare.It's time for a new June blog post for this collaboration.

Astazi am ales sa va prezint o culoare care imi place foarte mult, dar pe care nu am purtat-o prea des.
Today I chose to show you a color I really like, but I have not worn it often.
Este vorba de Essence - Class of 2013 Collection, nuanta 04 Blues of Being Cool
It's the nail polish from Essence - Class of 2013 Collection, shade no. 4 Blues of Being Cool.



Lumina naturala
Natural light

Am incercat sa inveselesc un pic manichiura, dar nu sunt prea multumita de rezultat :D
I tried to cheer up a little bit my manicure, but I'm not to happy with the result :D

Treceti sa vedeti si intrarile celorlatle fete.
Check out the other entries for this month Blue Monday
See U Soon!