luni, 13 septembrie 2021

BuzzStore Tester: Gama Barnangen Oil Intense

 Hello, hello!

Se pare ca cei de la Buzz Store ma motiveaza suficient, prin campaniile lor, sa scriu articole pe blog.

Desi imi e dor de perioada cand scriam des, timpul nu mai este asa la dispozitia mea ca inainte. Totusi ma bucur de aceste articole si sper sa va ofere si voua informatii utile in alegerea produselor.

Astfel, astazi vorbim de una din campaniile de testare la care am participat: Barnanagen Oil Intense.


In cadrul campaniei am primit coletul de la Buzz Store sub forma de cutie incapatoare, din carton tare (cu siguranta o voi refolosi 😋) cu urmatoarele produse:

-  o sticla crema de dus Oil Intense

- o sticla Lotiune de corp Oil Intense

- un borcan cu balsam nutritiv Oil Intense

- 5 mostre si pliante cu balsam de corp All Over Rescue

- un saculet cu o piatra ponce, burete de baie din plasa si burete de baie moale.


Mod de prezentare:

Sticle de platsic mat cu:

- capac si orificiu de dozare pentru crema de dus

- sistem de dozare pompita pentru Lotiunea de corp 


Cantitate: 400 ml fiecare sticla

Termen de valabilitate: 12 luni de la dechidere

Pret: 

- de la 16 lei crema de dus (in functie de site/magainul de achizitie)

- de la 20 lei lotiunea de corp (in functie de site/magainul de achizitie)

Descriere oficiala (https://www.barnangen.ro/)

"Crema de dus Oil Intense, cu Ulei de Trandafir Salbatic si 7% crema protectoare este special conceputa pentru pielea foarte uscata, pentru a o hidrata si catifela. Iti ofera ingrijire delicata, protejand echilibrul natural al pielii.

Crema de dus Oil Intense ofera pielii tale ingrijire de inalta performanya datorita formulei vegane cu pana la 90% ingrediente de origine naturala."


"Dupa ce ai facut un dus folosind crema noastra de dus Oil Intense, prelungeste-ti senzatia de ingrijire a pielii cu lotiunea de corp Oil Intense. Aceasta lotiune se absoarbe rapid si hraneste pielea foarte uscata pentru o hidratare de lunga durata datorita formulei cu Ulei de Trandafir Salbatic si 7% crema protectoare.

Lotiunea de corp Oil Intense ofera pielii tale ingrijire de inalta performanta datorita formulei vegane cu pana la 95% ingrediente de origine naturala."


Ingrediente:

Crema de dus:


Lotiunea de corp:


Parerea mea :

Ador aroma/parfumul discret si placut al acestor produse. Parfumul de trandafir nu este intens, iar dupa folosirea produselor (atat a gelului de dus, cat si a lotiunii de corp) pielea pastreaza un miros subtil. 


Mie pesonal imi place ca mirosul nu persista foarte mult, insa suficient cat sa imi dea o stare de bine dupa minutele de rasfat 😄.

Crema de dus este usor groasa si orificiul de dozare nu prea face fata, acesta fiind cam singurul minus gasit de mine. Face spuma suficienta (nu foarte multa) si lasa pielea plauta la atingere, nu se simte uscata.


Lotiunea de corp este foarte lejera si intra destul de repede in piele. Nu lasa pielea lipicioasa dupa aplicare si nici nu am avut probleme (nu mi-a provocat reactii dupa aplicare: inrosirea pielii sau mancarime). Pompita de dozare mi se pare o super buna alegere, cantitatea uneia fiind suficienta pentru a aplica,  spre exemplu, pe ambele brate sau pe un picior (mai slabut 😅).


Cu siguranta le voi achizitiona si se vor regasi in baia mea. 


Voi ati mai incercat produsele Barnangen?