marți, 18 iunie 2013

Last Week Photos (48)

Hello, hello!
Iata-ne la jumatatea lunii iunie!
Ca sa nu ma repet (cu timpul zboara...) va prezint saptamana mea in imagini :D
 My first Monday blues post (detalii AICI)
 Great dinner tonight with my parents.
  "To love oneself is the beginning of a life-long romance" - Oscar Wilde
 June polish Days manicure Sci-fi (detalii AICI)
Motivation
My nails today, China Glaze tranzitions in Duplicity. On the tips Max Factor Max Effect Graffiti
  Hello, hello! Today is a green day!
Night is coming
Weekend! Have a great time!
 Smoothie time!
  Good morning! The weekend is here, have a lovely Saturday
 Metallic Nails (detalii AICI)
Lazy Sunday
Finally tasting the new Magnum Gold
 This is my aunt tablecloth, love the name of the recipes. Makes me think of @sprinkleofglitr

Aceasta a fost saptamana mea, una bogata in postari pe blog, in special manichiuri.
Sunt curioasa sa vad ce imi rezerva saptamana aceasta.

Incerc sa ma motivez si sa postez mai mult poze cu mine si prietenii mei, ca la un moment dat sa pot scoate poze in format instagram. Stiu sigur ca in strainatate exista astfel de site-uri care au si livrare internationala. Reprezinta o optiune daca nu voi gasi si la noi astfel de site-uri :) Tare mi-ar placea sa printez o parte din ele :D
Imi place aceasta idee ce e la moda afara, sa iti pui pe un perete pozele instagram scoase pe hartie .Eu oricum periodic imi scot pe hartie poze si le pun in album. Pe calculator mai uiti de poze, asa in album, te uiti si iti aduci aminte, fiind scoase doar pozele cheie.
M-am lungit cu vorba :D

Voi va scoateti pe hartie pozele preferate?
See U Soon!