marți, 25 iunie 2013

Last Week Photos (49)

Hello, hello!
Sper ca v-ati bucurat de mini-vacanta (ziua in plus libera) de Rusalii.
Daca nu ati avut liber, imi pare rau :(
Poate va inveselesc cu postarea asta (poate :D)
 My 2nd entry for Monday Blues collaboration (detalii AICI)

 Don't you love Golden Rose Jolly Jewels no. 110

 Today it's a bad day. Hope it will finish soon!

 Matched

  My bornpretty order is here ;)

 Iubesc Pomana Moşilor de Vară pentru orezul cu lapte pe frunze de nuc 

  Naked nails. Soon to put "clothes" on them :P

  My first half moon manicure.Not that good :( (detalii AICI)

My @instagram doesn't have the #instavideo although I updated it :'(

  I'm in loved with my new hair band

 Freaking hot!

 A little bit of glitter in you life won't do no harm

  Late night snack :D oopss!

Cam aceasta a fost saptamana mea. Sa speram ca aceasta va fi una mai reusita.
Oricum, numar zilele pana cand intru in concediu si plec pe alte mealguri :D

See U Soon!