miercuri, 6 iunie 2012

Review: Lapte Demachiant cu catina Plant Activ

Hello, hello!
Astăzi revin cu un review pe care zic că îl fac de vreo' 2 luni și cu un imbold de la Ionny iată că îl scriu.

Este vorba de laptele demachiant cu ulei de cătina de la Plant Activ.

Iată ce spune producătorul despre el:

"Laptele demachiant Plant Activ cu ulei de cătina îndepărtează eficient impuritățile, produsele de secreție și resturile de machiaj.Prin aportul bogat de vitamine A, E și F, conținute de uleiul de cătină,acest produs conferă pielii prospețime,tonus și vitalitate."

Mod de folosire:
Aplicați laptele demachiant pe fata și pe gât, masați ușor și îndepărtați surplusul cu ajutorul unui tampon de vată. Dacă este nevoie, repetați operația până când tamponul rămâne curat.

Iată ce spun eu :

Il ador ♥. Este cremos,cu o culoare ușor gălbuie,cu un miros discret ( de cremă și curat - sau cel puțin aşa îmi pare mie) și care își face treabă foarte bine. Când vine vorba de demachierea ochilor mei, aceștia sunt pretențioși. Demachiantul Plant Activ e printre puținele care nu îmi face ochii să plângă, nu îmi irita ochii, nu mi se înroșesc. Este foarte plăcut și pentru restul feţei, textura și consistenţa lui nu usucă tenul, este gras cât sa hidrateze tenul, de multe ori renunțând să folosesc crema de faţă.
Eu îl aplic direct pe discheta demachiantă și cu aceasta pe fata/ochi/gât.
Prețul este foarte avantajos ( pana în 10 ron) și poate fi achiziționat din orice plafar.
Un minus ar fi ambalajul care nu are pompița de dozare, dar decât să îl scumpească mă descurc foarte bine și cu acest ambalaj ( sunt economă :D )

Recunosc, nu sunt o persoana care cumpăra numai produse eco sau fără parabeni. Din acest  punct de vedere produsul poate îregistra încă un minus.


Uleiul obținut din cătina, bogat în vitaminele A și E, are proprietăți terapeutice foarte puternice cu efecte regenerate și de întinerire.In fructele de cătina se găsește de asemenea quercitina, o substanță antioxidantă, analgezica, antiastmatica si antibacteriana.
Eu vă recomand și ceaiul din fructe de cătină proaspătă , este ușor acrișor ;)





Cam aceasta este părerea mea despre acest demachiant.
Voi ce tip de demachiant preferați: tip lapte sau tip lichid?


See U Soon!