vineri, 29 iunie 2012

TAG: Hai să mă cunoști!






Hello, hello!
Am primit acest TAG de la Andreea, o blogăriţă pasionată de culori şi nu numai. Îţi mulţumesc Andreea.
Pe blogul Andreei acest TAG este în limba engleză, dar eu avand postări  numai în limba romană, l-am tradus şi am răspuns la întrebări .

Aşa că începem:

1. Who is your favorite superhero? Why?
1. Cine este super-erou tău ​​preferat? De ce?
Nu am un super erou preferat, dar îmi plăceau desenele cu Captain Planet şi tot ce învăţam de acolo. Înca de pe atunci se trăgea un semnal de alarmă asupra mediului şi poluării planetei.

2. What is your favorite magazine?
2. Care este revista ta preferată?
Ok, o să ziceţi că sunt puerilă, dar încă îmi cumpăr Bravo. Este revista adolescenţei mele şi îmi e greu să mă despart de ea, am multe amintiri legate de aceasta.


3. Have you ever lived abroad?
3. Ai trăit vreodata în străinătate?
Nu,am fost doar în vacanţe. Mi-ar plăcea şi nu mi-ar plăcea. E greu de spus.Multe argumente pro şi cateva contra- printre care şi familia (adica să îmi părăsesc familia):P

4. If you could only wear one accessory (bracelet, earring, necklace, etc) for the rest of your life, what would you wear?
4. Dacă ai putea să porţi un singur accesoriu ( brăţară,cercei,colier etc.) pentru tot restul vieţii tale, ce ai purta?
Doamne ce greu! Mai ales că eu îmi schimb accesoriile zilnic.Cred că aş purta mereu cerceii mei preferați, cei cu semnul păcii.

5.     Do you own any animals?
5.  Ai un animal?
Nu. Am avut un peştişor şi pentru că am zis că e singur am mai luat unul la fel. A doua zi unul nu mai era şi unul era cu burta în sus. A fost un semnal:animalele nu sunt pentru mine.

6.How do you know when it's true love?
6.Cum ştii că e dragoste adevărată?
Cred ca nu știi cu siguranţă pană nu ajungi într-un punct critic. Asta bănuiesc, încă nu mă pot pronunța.

7. As for perfume... floral, fruity, foodie, other?
7. In ceea ce priveşte parfumul....floral, fructat, altul?
Tare greu, depinde de dispoziţie, ţinută, moment al zilei. În viata de zi cu zi prefer florale şi fructate. Când vine vorba de o ocazie prefer parfumurile mai sofisticate.

8. Do you have a favorite store to shop at for clothes?
8. Ai un magazin preferat de unde iţi cumperi hainele?
Da, în general îmi cumpăr haine de la Bon Prix. Având o siluetă cu forme, măsurile nemţeşti sunt perfecte pentru mine, în special la pantaloni. Îmi mai cumpăr şi din magazinele din centrele comerciale, dar rar se întâmpla acest lucru :P

9. What blogging habit gets on your nerves?
9. Ce obicei din lumea blogg-erilor te calaca pe nervi?
Hm..., deocamdata, fiind noua in aceasta activitatea inca nu am gasit ceva care sa ma streseze foarte tare. Sunt sigura insa ca voi da peste asa ceva :P

10. What type of music do you like listening to? Any favorite artists or songs? 
10. Ce tip de muzica iţi place să asculţi?Un artist favorit sau cântece ?
Ascult în general toate tipurile de muzică, cu precădere cele comerciale. Însă daca este să fac eu un playlist cu siguranţă va fi plin de muzica latino. Ador această muzica fie ea pop, dance, reggaeton şi câteodată chiar ranchera. Ca artist favorit nu pot să nu o menţionez pe Dulce Maria ( mai ales că am făcut parte din generația Rebelde și RBD – o perioadă intensă din viaţa mea, pe care nu o regret :P ). Melodiie prefarate sunt nenumărate şi îmi este imposibil să aleg.

11. Are you satisfied with your job?
11. Ești mulțumită de job-ul tău?
Da.

Îmi plac postările de tip TAG pentru că îți dau posibilitatea să cunoști oamenii şi să te distrezi în același timp.
Andreea a nominalizat (pe lângă persoanele care doresc să îl realizeze) şi 5 blogarite. Şi eu aş dori să nominalizez câteva persoane, dar oricine dorește este liber să îl încerce.

Aş dori să aflu răspunsurile din partea:

Ionny - Ionny's World 


Alexandra - Al3x makeup 

Anda - andazelenca 

Allexisss' - My Make-up Passion