marți, 5 iunie 2012

LOTD & NOTD Purple

Hello, hello!
Vrea să mulțumesc tuturor celor care zilele acestea au început să mă urmărească .

Astăzi revin cu o postare dubla :P NOTD ( nails of the day) și LOTD ( look of the day) - în ceea ce privește machiajul.
Am decis să fac postare dubla deoarece aceste looku-ri le-am purtat împreuna, machiajul inspirând și manichiura.
Începem cu machiajul.






Am folosit

Faţă:
  • Tratament anti-imperfecţiuni Vichy
  • Baza de machiaj ELF
  • Paleta Perfection Complection ELF
  • Fond de ten Essence Stay in all Day  Nuanța 02 -Perfect Nude
  • Oriflame Absolute Concealer for eyes - pink
  • Pudră de faţă Flormar nuanța 91
  • Fard de obraz Makeup Tranding nuanța  Rouge
Ochi:
  • baza de machiaj Essence I love Stage
  • Creion Jumbo Nyx - Milk
  • Creion de Ochi NYX nuanța satin blue
  • Paleta Sleek Monaco
  • Creion Ada Negru
  • Rimel L'Oreal Volume Million Lashes
  • Creion de sprâncene Avon - Color Trend nuanța Brown 
Buze:
  • Luciu de buze oriflame Booster - nuanța Sugar Glaze 

Acum vă prezint și unghiuțele:



 Am folosit:
  • întăritor unghii Avon cu străluciri perlate
  • ca baza - Un strat de oja Tahe nuanța p12 (nude)
  • Jordana nuanța 936 Purple bright
  • Essence nuanța 53 You belong to me
  • Essence Top Coat Quick Dry
  • și am folosit un burete de bucătărie
A fost prima oara când am încercat aceasta tehnica.Inițial am încercat să fac modelul pe unghia simpla - vă spun că nu iese, e bine să aveți întotdeauna o baza pe unghii.Vă las un video pentru a vedea cum se face. Cam aceeași tehnica am urmat și eu, folosind 2 culori :D


Cam acestea sunt look-urile mele, sper ca v-au plăcut. Pe mine m-au înveselit foarte mult, mai ales că atunci când le-am realizat era o vreme foarte urîta :P


See u soon!