duminică, 10 iunie 2012

Reduceri, reduceri...



Hello, hello!
Ce faceţi? Vă bucuraţi de vremea caniculară?Eu una, ieri am fost la răcorica, iar în casă am aer condiţionat ( de care încerc să nu abuzez căci nu e sănătos :P: ).
Astăzi voi vorbi de reduceri mai ales ca imi iau ochii si nu le ratez :D

Am început weekendul cu reducerile MINIPRIX , în valoare de 50% la anumite produse. Merită să aruncaţi un ochi. Precizez ca au transport gratuit la comenzi de peste 100 ron şi 14 ron la comenzile de pană în 100 ron.

Apoi am citit postarea Cameliei ( diary of a beauty addict ) legată de promoția IvaTherm din farmaciile HelpNet în care pe lângă această veste bună ne informează și de existenţa site-ului CashCow un site de tip cashback. Un site care îți oferă un procent din comenzile efectuate pe siteurile partenere, accesate din pagina lor. Mai exact: îți faci cont la ei pe site și apoi începi să îți faci cumpărăturile din magazinele lor partenere ( magazine precum Refashion, Editura Litera, Silverzone,Editura Nemira etc.). Ideea este să accesați site-ul de cumpărături din pagina lor.Îmi place de ei deoarece nu au numai site-uri românești au și câteva englezești ;)
Astfel prin intermediul acestui site am aflat de reducerea Editurii Litera care este de 40% la toata oferta lor. Nu am putut rezista tentaţiei şi am plasat o comanda pentru cărţile pe care mi le doream foarte mult. Voi reveni cu ele ;)



Un alt site de acest tip (cashback) este şi CashOut care merge pe exact acelaşi principiu, unde partenerii români mi se par un pic mai diversificaţi. E adevarat că ofertele tip cashback diferă (procentul), dar dacă tot eşti hotărât să faci economii poţi studia un pic oferta. Spre exemplu pe acest site la editura Litera ofera un cashback de 7%, pe când CashCow ofera unul de 10,3%.

Ambele site-uri iţi transfera banuţii în cont în momentul în care ai atins suma minima de 50 ron, în a doua jumatate a lunii următoare atingerii acestui prag ;).


O alta editura care are super reduceri este Grupul Editorial Corint ( corint, leda, corint teens) care are reduceri de 40% la titlurile selecţionate.Iar mă mănâncă mâna să îmi mai iau câteva cărti, dar mai aşteptăm puţin ;)


Tot la capitolul reduceri putem menționa site-ul Dorothy Perkins, site englezesc de haine, accesorii, încălţăminte, despre care am aflat de la Aurora  . Au oferta de 30% reducere la produsele selecţionate. Site-ul trebuie urmărit deoarece mereu are promoţii. Exista o secţiune permanentă de sales, iar uneori oferă transportul gratuit la comenzi mai mari de 40 de lire. Dacă vă înscrieţi la newsletter obțineți o reducere de 10%. Recunosc că eu încă nu am comandat deși nu vreți să știți de câte ori am fost pe aproape. Însa din postările Aurorei am văzut câteva produse de pe acest site și arată foarte bine.


Cred că pană acum nu v-am vorbit şi de site-ul meu preferat în materie de haine: BonPrix . Acesta are o secțiune de sales de pana la 25%, iar în fiecare săptămână au un produs la reducere. E posibil ca unele persoane sa nu fie încântate de acest site, dar pentru mine este perfect. Hainele sunt de origine nemțească, iar măsurile varieaza un pic. Măsurile nemțești sunt cu 2 numere mai mari decât mărimile românești (exemplu: 40 la ei este 44 la noi). Din aceasta cauză multe persoane au fost dezamagite. Pentru mine tocmai acest lucru ofera un plus. Nu sunt tocmai o "slăbuță", iar site-ul m-a ajutat de multe ori în a-mi procura blugi şi pantaloni, acestia fiind cei mai greu de luat de la noi din comerț :D. E adevărat și că unele produse arată un pic diferit față de poză. Am suferit și eu o astfel de dezamăgire,dar per total sunt foarte mulțumită. Multe din hăinuțele mele sunt de aici, in special rochițe și blugi. Puteți arunca un ochi :P. Nu există comandă minimă, dar costul transportului este fix, 19,90 lei indiferent de numărul de produse cumpărate. Au și o opțiune numită "Club Bon Prix" care îți ofera o reducere extra de 10% la fiecare comandă. Te costă doar 29 lei timp de 6 luni.


În privința cosmeticelor, site-ul Makeup Shop are reducere de 25% la rujurile Beauty UK și o serie de produse noi introduse în ofertă, respectiv mascara de la Wet n Wild . Nu e nevoie de comandă minimă, iar transportul este doar 10 lei, indiferent de metoda de livrare aleasa, poștă sau curier.


Cam acestea sunt reducerile despre care am știință în acest moment. Vă doresc spor la cumpărături în cazul în care doriți să profitați de ele.

See u soon!