joi, 26 martie 2015

NOTD: Penguin Chic

Hello,hello!
A trecut ceva vreme de la ultima mea manichiura postata asa ca astazi am vrut sa va arat una din ojele cumparate din Londra: Tanya Burr by eye candy Penguin Chic.

It's been awhile since my last NOTD post so today I wanted to show you a nail polish I've bought from London: Tanya Burr by eye candy in Pinguin Chic.

Oja are o culoare crem-gri, usor de aplicat, cu o acoperire buna in doua straturi.
Pensula nu e grozava, dar te poti descurca cu ea.

The nail polish is a cream-grey color, easy to apply, with great coverage in two coats.
The brush is not great, but you can work with it.
Oja are un finish lucios frumos si arata bine pe unghii.
The nail polish has a nice shinny finish and looks good on the nails.
A rezistat pe unghiile mele, fara top coat, in jur de 3 zile ceea ce este o perioada destul de buna tinand cont de faptul ca nu am fost data cu top coat (devin lenesa cateodata si uit de top coat).

It lasted on my nails, without topcoat, around 3 days, which is a decent time considering no top coat was involved (I get lazy sometimes and forget about the top coat).
Am cumparat oja din Superdrug, dar nu imi pot aminti cat am dat pe ea. Acum cred ca sunt in jur de 5 lire/bucata.
I bought the nail polish from Superdrug but I can't remember how much I paid. I believe now is around 5 pounds.



Este o nuanta frumoasa,imi place. 
It's a nice shade, I like it.

See U Soon!