miercuri, 11 martie 2015

LWP (78)

Hello,hello!
Am fost foarte tacuta pe blog si nu stiu cand voi avea ocazia sa am mai multe postari, insa nu am vrut sa renunt la cele de acest tip. Asa ca acestea sunt pozele mele de instagram ale saptamanii ce a trecut.

I've been silent around here and I do not know when I will be posting more often but I didn't want to give up this type of posts. So here are my instagram pictures from last week.

 Second day of book photo challenge: recomandation - Divergent by Veronica Roth / Ziua a doua a provocarii cu poze  legata de carti: recomandare - Divergent de Veronica Roth


A storm is close / Se apropie o furtuna

 Day 3 of March Book Photo challenge: quote. I cheated  and I have a quote from a movie (Leap Year) / Ziua a 3-a a provocarii cu poze despre carti: citat. Am trisat si am un citat dintr-un film (An Bisect).

Ati gasit Jurnalul National cu oja Flormar? Aceasta a fost alegerea mea / Did you found the newspaper with Flormar nail polish? This was my choice

Day 4 of my book photo challenge: reading place. I love to read in my bed. I have a giant teddy bear as my pillow and fairy lights as a lamp. / Ziua 4 a provocarii in poze despre carti: locul in care citesti. Iubesc sa citesc in patu meu. Am un urs de plus mare pe post de perna si luminite pe post de veioza.

 David Bisbal aqui te esperamos / David Bisbal te asteptam! / David Bisbal we are waiting you here!

Promotii la Auchan: la cumpararea de produse Gerovital de minim 10 lei ai posibilitatea de a castiga o oja, o esarfa, un mini deodorant, un mini sampon cu argan.Eu am avut noroc si am castigat oja.

Aproape 9 martie: mucenicii / Almost 9th March: martyrs

Late lunch w/ mum / Pranz tarziu cu mama

Un 8 Martie fericit, plin de soare, veselie si rasete. Sa aveti parte de multa iubire, curaj si forta pentru a va indeplini toate visele si dorintele. La multi ani, dragi femei,mame,surori, matusi, bunici etc.! 

Women all around the globe / Femeiile din intreaga lume

Va urez ca aceasta saptamana (ce a mai ramas din ea) sa fie asa cum va doriti!

See U Soon!