luni, 16 martie 2015

LWP (79)

Hello,hello!

Stiu ca sunt data disparuta pe aici pe blog, dar sa speram ca saptamana aceasta voi avea cateva postari.

I know! I am missing around here but hopefully this week I will put up some blog posts.
Stay tuned!

Let me show you my instagram week!

I love spring ♥ / Iubesc primavara! ♥


Another Latin concert this month! / Inca un concert de muzica latino luna aceasta!

Good morning! / Buna dimineata!

New to the collection! / Nou la colectie!

Fly,fly, butterfly! / Zbori,zbori, flutre!

 #Breakfast / #Micul dejun

New from @bonprix . I love shopping in the sales!  / Nou de la +bonprix . Iubesc sa fac cumparaturi la reduceri!

I hate when this happens / Urasc cand se intampla asta

What's in my bag? A lot of stuff hidden in different cosmetic bags / Ce se gaseste in geanta mea? Multe lucruri ascuns ein portfrduri :-)

@jencarlosmusic en vivo en #Bucarest








Concertul Jencarlos Canela a fost superb!
Daca vreti sa vedeti mai multe filmulete din timpul concertului accesati canalul meu de youtube - AICI.

Jencarlos Canela concert was amazing!  
If you want to watch videos from the concert head out to my youtube channel - HERE.

See U Soon!