luni, 12 ianuarie 2015

LWP (70)

Hello,hello!

Recunoasteti titlul? Last week photos?
Un an de zile am renuntat la aceasta postare, insa obsesia mea pentru instagram nu s-a sfarsit, asa ca am decis sa reiau aceste postari.
Enjoy!

Sad, sad day! My @realtechniquesbeauty face expert brush disintegrated. Not even 1 year of use, bought from @iherbinc . Need a new one ASAP #sad #makeupbrush / Foarte,foarte trista. Pensula mea Real techniques Face expert s-a dezintegrat. Nici macar 1 an de folosinta, cumparata de pe iHerb. Am nevoie de una noua, urgent!

A new post is up on the blog: First Monday Blues of 2015. / Prima postare Monday blues din 2015 - AICI.

Sephora sales goodies / Bunatati Sephora la reducere!

Bits and bobs / Nimicuri

#narghilea

Breakfast time (toast, avocado, poached eggs and brie cheese) / Micul de jun (paine prajita, avocado, oua romanesti - fierte , nu prajite - , branza brie).

Cute logo / Logo dragut

Shopping in the sales! O noua postare pe blog despre reducerile din magazine AICI.

Best smoothie ever!A handful of baby spinach, 1/3 of a large cucumber, one orange , half of banana and a glass of water. Perfect! /  Cel mai bun smoothie ever! O mana de baby spanac, un sfert de castravete mare, o portocala, jumatate de banana - a mea a fost congelata- , un pahar cu apa.Perfect!

Cam aceasta a fost saptamana mea. Sper sa va bucurati la fel ca mine ca am reluat aceste postari :-) .
Userul meu pe instagram este abyukina, Va astept sa ma urmariti :-).

See U Soon!