miercuri, 28 ianuarie 2015

Favoritele 2014 / 2014 Favorites

Hello,hello!
Suntem inca in luna ianuarie asa ca imi este permis sa scriu aceasta postare :-) : favoritele 2014.
We are still in January so I can write this post about my 2014 favorites.
Am doar doua categorii: machiaj si produse de ingrijire.
I only have two categories: make-up and care products.

Am sa incep cu produsele de ingrijire deoarece sunt mai putine.
I will start with the care products due to the fact that are fewer.

1. Iubesc gelurile de dus crema DM. Am scris un review despre unul in 2013 (AICI) si de atunci in mod constant verific stocul magazinelor DM pentru a descoperi noi arome. Anul acesta am iubit Carambola Lambada.
I love DM Cream Shower Gels. I reviewed one in 2013 (HERE) and since then I constantly check the store for new fragrances. This year I loved the Carambola Lambada one.

2. Apa micelara Garnier a fost unul din cele mai utilizate produse ale anului 2014 (AICI), si, desi apa micelara L'Oreal curata mai bine, pretul platit pentru cei 400 de ml Garnier fac ca acest produs sa fie preferatul meu.
The Garnier Micellar Water was one of my most used products of 2014 (see HERE), and although the L'Oreal Micellar water cleanse better, the price paid for the 400 ml of Garnier makes the product my favorite one.

3. Marea descoperire a anului 2014 - sampoanele uscate Batiste. S-au lansat pe piata din Romania anul acesta si nu mai pot trai fara ele de cand m-am tuns scurt. Au o gama variata de arome, pelicula alba pe care o lasa este discreta si poate fi indepartata prin pieptanare, oferind volum parului meu.
The great discovery of 2014 - dry shampoos Batiste. They were launched this year in our country and I can't live without it , since I cut off my long hair. They have a great rage of fragrances, they leave almost no white film on my hair and gives a great volume to my hair.

4. Deodorantele Bourjois sunt preferatele mele de ceva ani. Anul trecut au lansat o noua gama, insa cel din poza este preferatul meu.
The Bourjois deodorants are my favorites for a couple of years. Last year they launched a new range, but this on is my favorite.

5. Iubesc mirosul gelului de dus Sephora cu bumbac. Imi da impresia ca folosesc produse de lux.
I love the smell of this shower gel form Sephora - the cotton one.It gaves me the sensation of using high end products.

6. Prefer si parfumul cu aceeasi aroma.E un pic dulce, dar e perfect pentru zile reci.
I also love the perfume with the same cotton scent. It's a bit sweet, but perfect for cold days.

7. Acest demachiant (Soap&Glory The UltiMelt) era pe lista mea de ceva vreme, l-am cumparat din Londra. E grozav cand vreau sa am o fata curata si hidratata. Contine multe uleiuri ce au grija de zonele uscate ale fetei. Eu prefer sa ma demachiez cu alte produse si apoi sa il folosesc pe acesta.
This cleanser (Soap&Glory The UltiMelt) was on my wish list and I bought it from London. It's great for my face when I want to have a clean, moisturized skin. It contains good oils for my face, taking care of my dry patches. I prefer to remove first my make-up with other products and then use the cleanser.

8.Mi-am dorit  acest ser destul de mult, iar cand am ajuns in Londra a fost prima achizitie dintr-un Boots. Ma face sa imi simt pielea foarte hidratata.
I wanted this serum for so long and when I went to London it was a first acquisition from Boots. It makes my skin feel so hydrated.

9. Crema Sephora a devenit una din favoritele mele (e a doua pe care o cumpar), facandu-mi pielea fina si hidratata.Imi place sistemul de dozare, am eliminat definitiv cremele de fata in borcanase pentru a evita contaminarea cremei.
I love this cream from Sephora (is the second one I buy), making my skin smooth and hydrated. I love the dosage systems, I fully eliminated face cream in jars to avoid contamination.


Produselde de make-up sunt mai multe decat cele de ingrijire, dar nu atat de multe pe cat as fi vrut.Faceti click pe poza pentru a o mari.
The make-up products are a lot more than the care ones, but not as many as I would have wanted :-). Please click the picture for full size.



Voi incepe de la stanga la dreapta, de sus in jos.
I will start from the left up corner to the right.

Anul trecut am folosit atat de putine rujuri incat nu pot numi unul, dar am folosit cateva glosuri.
Am descoperit glosurile L'Oreal Caresse , in special nuantele 101 Lolita si 401 Milady.
Cel mai indragit produs colorat pentru buze este luciul/rujul Rimmel Provocalips in nuanta 203 Kiss Fatal (review AICI). Ramane pe buze atat de mult timp, incat il iubesc! Sper sa le aduca in curand si in Romania.
Cand vine vorba de hidratarea bzelor am folosit Bioderma Atoderm pentru a le mentine hidratate.

Last year I used so few lipstick that I can not name one for sure, but I used a few lip glosses.
I discovered the L'Oreal Caresse ones, especially shades 101 Lolita and 401 Milady.
My most loved lip colored product is the Rimmel Provocalips in 203 Kiss Fatal (see review HERE). It stays on the lips for so long, I just love it!Hope they will be soon in Romania.
When it comes to hydrating my lips I used the Bioderma Atoderm to keep my lips soft.

In ceea ce priveste machiajul, am purtat in general un machiaj minimal. Anul acesta trebuie sa schimb acest aspect!
Am folosit des baza pentru pleoape Too Faced Lemon Drop, fardurile MAC Sketch si Quarry, gelul contur Mybelline si mascara. Favoritele mele au fost Maybelline Great Lash Mascara, Barry M ShowGirls si Clinique High Impact.
Din cand in cand am folosit si creioane de ochi precum Rimmel ScandalEyes in nuanta Plum si Avon SuperShock in nuanta Raw Plum.

Regarding make-up I wore minimal make-up. I t's a thing I must change this year!
I used a lot the Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop (eye shadow primer), MAC eyeshadows in Quarry and Sketch, Maybellin Lasting gel Eyeliner and mascara. My favorite mascaras this year were: Maybelline Great Lash Mascara, Barry M ShowGirls Mascara and Clinique High Impact Mascara.
From time to time I used some eye pencils like Rimmel ScandalEyes in Purple or Avon SuperShock in Raw Plum.

Pentr ten am folosit CC Cream-ul Elmiplant (trebuie sa cumpar unul nou), corectorul Catrice Camouflage sau anticearcanul Collection Lasting Perfection. Nu am renuntat la pudra mea preferata, Rimmel Stay Matte in nuanta 001 Transparet .
Fardul de obraz preferat a fost The Balm CabanaBoy.
Pentru sprancene am folosit Essence Eyebrows Pencil in nuanta 02 Dark Brown.

On my face I loved the Elmiplant CC Cream (I need to buy a new one), the Catrice camouflage concelear or the Collection Lasting Perfection one. I didn't gave up on my Rimmel Stay Matte face powder in 001 Transparent.
My favorite blush was The Balm CabanaBoy.
On my eyebrows I used Essence Eyebrows in Dark Brown.

Dupa cum puteti vedea, nu sunt multe produse, dar le-am folosit aproape zilnic.
As you can see there are not a lot of products, but I used them almost daily.

Care au fost produsele voastre zilnice de ingrijire/make-up?
What were your daily beauty/make-up products?

See U Soon!