duminică, 11 ianuarie 2015

Reduceri,reduceri...

Hello,Hello!
Ianuarie a devenit luna reducerilor, tot mai multe magazine din Romania alaturandu-se acestei tendinte.Chiar daca banii dupa sarbatori sunt putini, unele produse merita investitia si implicit un mic efort din partea noastra.
Astazi vreau sa va prezint cateva reduceri ce mie mi-au atras atentia.

Enjoy!

Farmaciile SeniBlu au reduceri la o multitudine de game de produse, printre are mentionez :

Produsele Apivita au o promotie de reducere 50% la produsele de curatare a tenului in momentul achizitiei uneia din mastile de fata in noul ambalaj. In total un pachet te poate costa in jur de 87 lei, in conditiile in care ai fi platit cel putin 120 ron pe amandoua.
Eu am profitat de reducere si le-am achizitionat pe urmatoarele:
Spuma demachianta este o re-achizitie (review AICI), iar masca este o noutate, de abia astept sa o incerc.

Redeucerea de 50% la gama Boots mi se pare foarte buna, insa atentie,nu toate farmaciile Sensiblu au produse Boots.

Reduceri fantastice au si gamele L'Occitane, de pana la 70%.
Cateva reduceri:
Lista completa de reduceri o puteti vizualiza AICI.

Tot in faraciile Sensiblu gasiti la reducere sampoanele uscate Klorane.

In aceasta perioada si magazinele DM au cateva reduceri, dintre toate cele care mi-au atras atentia au fost:

Aceste dischete sunt foarte bune, groase,  indepartand foarte bine machiajul (impreuna cu demachiantul pe care il folositi), iar folosite pentru indepartarea ojei de pe unghii rezista bine pentru a folosi o discheta la aproape o mana (cunoscatoarele ma inteleg :-D ).


Si marile hipermarketuri au reduceri in aceatsa perioada la toate categoriile de produse.
Carrefoure atragandu-mi atentia :


Site-ul 1001cosmetice.ro are in permanenta reduceri, dar doresc sa mentionez cateva preferate :





Mascara Maybelline One by One - 23 lei - puteti citi review-ul meu AICI

Pe site-ul lor gasiti o multitudine de reduceri, inclusiv la parfumuri, creme de fata si masti de par.

Sephora are si ea cateva reduceri, cam aceleasi de fiecare data.
La reducere puteti gasi produse Lancome, Givenchy, Ciate, Nails INC etc. si o serie de parfumuri.

Givenchy - Vig l'eau En Rose edt.30ml ; Pret nou 158.5 lei - 227.00 lei

Ciate - Manicure carnival ; Pret nou 41.5 lei - 98.00 lei
Make Up For Ever - Artist Shadow 852 neon pink; Pret nou 62.5 lei - 115.00 lei
Parte din produsele reduse le puteti gasi AICI.

Am zarit ceva reduceri si pe Mango in speciala aceasta genata care mi-a facut cu ochiul, dar am rezistat eroic :-)


Este o perioada tentanta, trebuie sa fim foarte chibzuite.
Voi ce reduceri ati intalnit?

See U Soon!