vineri, 11 aprilie 2014

NOTD: Parkinson Day

Hello, hello!
Astazi este ziua mondiala a bolii Parkinson asa ca, provocata de Nailpolis:Museum, am creat o manichiura cu scopul de a sensibiliza si face cunoscuta aceasta boala care inca nu are leac.
Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre aceasta boala puteti vizita pagina Fundatiei Parkinson (limba engleza) sau site-ul romanesc al Asociatiei Anti-Parkinson.
Today is World's Parkinson Day so, challenged by Nailpolis: Museum, I created a manicure to raise awareness about this disease that has no cure yet.
If you want to find out more about this disease you can visit Parkinson's Disease Foundation.

Simbolul international al bolii este laleaua rosie, asa ca am incercat sa incorporez aceasta floare in manichiura.
The symbol of these disease is a red tulip, so I tried to incorporate the flower into my manicure.
Am aplicat Zoya Heater intr-un singur strat, cu exceptia inelarului unde am aplicat doua straturi.
Am realizat folosind tehnica buretelului un degrade cu Barry M Gelli Hi-Shine Dragon, Grapefruit si Zoya Areej.
I applied one coat of Zoya Heater on my nails, except the ring finger, were I applied two coats.
I made a gradient using the sponge technique using Barry M Gelli Hi-Shine in Dragon, Grapefruit and Zoya Areej.
Am pictat, folosind culori acrilice, trei lalele pe inelar.
I painted, using acrylics, three tulips on my ring finger.
Am sigilat totul folosind Dior Nail Glow.
I sealed all with Dior Nail Glow.
See U Soon!