luni, 7 aprilie 2014

Review: LUSH Exfoliant de buze SANTA'S

Hello,hello!
A trecut ceva vreme de la ultimul review asa ca a sosit vremea sa va spun parerea mea despre un alt produs.
Astazi voi vorbi despre exfoliantul de buze LUSH , Santa's - editie limitata.


Titlu original: Balsam exfoliant pentru buze vegan - Santa's - editie limitata de Craciun

Mod de prezentare: Borcanas de sticla cu capac - sistem de infiletare

Cantitate: 25 g

Pret: 35,80 lei

Descrierea oficiala LUSH :
"Netezeste si inmoaie buzele crapate cu noul nostru exfoliant de buze cu aroma de cola. Zaharul exfolieaza toate partile aspre, uscate, in timp ce uleiul de nuca de cocos hidrateaza pentru sarutari moi.Veti fi incatate de aroma de cola si de micutele inimioare rosii, comestibile.Pur si simplu frecati pe buze si lingeti, apoi aplicati glossul sau rujul  preferat .Buze moi, sanatoase si gustoase pentru sezonul de iarna - perfect! Cruelty Free"

Mod de utilizare:
Parerea mea:
Mi l-am dorit in primul rand datorita aromei de cola pe care o promite, iar din acest punct de vedere nu m-a dezamagit. Miroase intr-adevar a cola ☺
Aceasta editie limitata este realizata cu zahar fin (fata de zahar normal folosit pentru alte tipuri de scruburi), iar inimioarele de deasupra sunt foarte haioase.
Il folosescdimineata, pe buzele uscate, frecand pana simt ca zaharul se topeste.Eu prefer sa il clatesc decat sa il "gust", acesta fiind usor amarui.
Am incercat sa il folosesc si pe buzele umede, insa efectul nu era atat de puternic si se consuma mult produs.
Ingrediente:
Naturale, ca in marea majoritatea a produselor Lush.
Termen de valabilitate: 14 luni
Fabricat in: Marea Britanie

Concluzie:
Imi place acest produs si cred ca a meritat investitia pentru confortul meu psihic si zilele de rasfat.
Ma ajuta sa indepartez pielea moarata de pe buze, lasandu-le moi si placute.
La fel de bine as putea sa imi prepar unul asemanator acasa (lucru pe care am sa-l fac cand il voi termina pe acesta).

As fi tentata sa-mi cumpar si varianta bubblebum datorita mirosului super dragut, ramane de vazut ☺
Voi ati incercat produsele Lush? Va plac?

See U Soon!