duminică, 27 ianuarie 2013

Review: Crema de fata Yves Rocher Inositol Vegetal

Hello, hello!
Astazi revin cu un nou review, cel al cremei mele de fata preferata in 2012.
Este vorba de Yver Rocher Inositol Vegetal  1ere Rides – crema de fata.

Titlu Oficial: Inosito vegetal – crema zi primele riduri
Modul de prezentare: borcanel din  platic tare cu rezerva schimbabila ce contine crema
Cantitatea: 40 ml
Pret: varieaza intre 38 ron si 78 ron in functie de oferta Yves Rocher, iar rezerva are preturi intre 32 ron si 64 ron.

Iata ce spune site-ul oficial :
„Relansează circulaţia. Stimulează. Netezeşte.
Inositolul vegetal are puterea de a relansa respiraţia celulară a tenului Dvs. Zi după zi, produsul de îngrijire optimă împotriva primelor riduri luptă în mod activ pentru prevenirea îmbătrânirii. Tenul Dvs. îşi regăseşte capacităţile optime de hidratare, de protecţie şi de auto-reparare.”

Parerea mea:
Este o crema grasa, de culoare alba, cu parfum usor, placut,floral.

E nevoie de o cantitate mica pentru a acoperi fata asta datorita formulei grase pe care o are.
Scopul pentru care am achizitionat-o nu a fost prevenirea ridurilor, nu am urmarit precis efectul pe care il are asupra acestora. Va pot spune insa ca imi lasa fata fina si moale, placuta la atingere. Ma ajuta si in perioada in care pielea fetei mele isi face „de cap”, ajutandu-ma sa combat uscarea (descuamarea) pielii.
Tenul meu se simte bine,avand un aspect hidratat si sanatos.

Din pacate lista de ingrediente se gaseste pe cutie, cutie care nu mai este in posesia mea. Rezervele nu vin in cutie.Nici site-ul nu ne ajuta din acest punct de vedere, eu nefiind in stare sa gasesc lista de ingrediente.

Concluzie:
Avand in vedere ca nu am putut verifica ingredientele (greseala mea), ma declar destul de multumita de crema.Poate pentru unele persoane un  minus  ar consta in parfum, care din „investigatile” mele ar fi un ingredient cu risc mare de a irita pielea. Eu sunt multumita de crema.

Voi ati incercat cremele de fata Yves Rocher? Recomandari?

See U Soon!