joi, 24 ianuarie 2013

TAG: 7 sins of Nail Polish

Hello, hello!
Zilele acestea Josephine (Jo cum imi place so alint, sper ca si ei) a realizat acest tag si ne-a invitat si pe noi sa-l facem.
Asa ca iata raspunsurile mele.
1. GREED - What is your most inexpensive nail polish? What is your most expensive?
1.LACOMIE - Care este cea mai ieftina oja pe care o detii? Dar cea mai scumpa?

In general nu caut oje scumpe, daca imi place cum arata o oja si se incadreaza intr-o suma rezenoabila o iau.Todata daca e sa iau ceva ma orientez spre marci accesibile, dar cu formule bune si oje rezistente, insa nu mereu am noroc.Cand vine vorba de o oja mai scumpa trebuie sa imi placa muuult de tot sa dau mai multi bani pe ea.
Revenind la intrebari, cea mai ieftina cred ca este o oja Orkide Olivia de 3 lei in culoarea rosu carmin.
Cea mai scumpa oja pe care am cred ca este oja Inglot Matte 713 dintr-o cutiuta Pink Box  si cele 2 oje OPI pe care le detin :D

2. WRATH: What nail polish brand do you have a love/hate relationship with?
2.MANIE: Cu ojele de la care firma ai o relatie de iubire/ura?

Relatia de iubire ura se manifesta la cele 3 oje Color  Club pe care le am. Sunt nuante superbe, dar nu rezista pe unghie nici macar o zi :(. Le-am luat de ceva timp de pe un site care la momentul respectiv era unic importator. Cert e ca am fost foarte dezamagita de ele.

3. GLUTTONY: What is your most used nail polish/hand care item?
3. LACOMIE: Care este cea/cel mai folosita oja/produs pentru ingrijirea mainilor?

Cred ca cele mai folosite produse folosite sunt 2: baza si top coatul. Ca baza am folosit mult tratamentul cu alge Isabelle Dupont de la Lady's si intaritorul de unghii de la Impala importate tot de Lady's. Acesta din urma l-am folosit si ca baza si ca top coat.Iar urmatorul top coat folosit intens este cel de la essence quick dry.

 4. SLOTH: What nail polish/nail prep step do you skip due to laziness?
 4. LENEVIE: Peste ce etapa din pregatirea unei manichiuri sari din cauza lenei?

Hidratarea cuticulelor si uscarea temeinica a ojei pe unghii :D (le fac de obicei la ore tarzii si adorm inainte sa se usuce complet).

5. PRIDE: What nail shade gives you the most self confidence?
5. MANDRIE: Ce culoare de oja iti da cea mai mare siguranta?

Rosu, clar.

6. LUST: What brand do you always lust after; the one that you anticipate every collection they release?
6. POFTA: Care este firma de la care ti-ai dori mereu cate ceva, ale carei colectii le astepti mereu cu interes?

De la OPI nu exista colectie de la care sa nu imi placa vreo' nuanta.
Insa cele mai asteptate sunt cele essence (super accesibile).
De abia astept ojele din colectia Snow Jam.Voi nu?
  sursa

7. ENVY: If you could choose to have any brand of nail polish in the world (ignoring the price), what would it be?
7. INVIDIE: Daca ai putea sa alegi orice brand de lacuri de unghii din lume (fara sa tii cont de pret), care ar fi acesta?

Dior si Chanel.
Nu sunt superbe acestea?


Va invit si eu la randul meu sa faceti tag-ul.
Mie imi plac mult tag-urile, insa pentru a le completa trebuie sa fiu "in the mood".

See U Soon!