sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Review: Paletele mele Sleek

Hello, hello!
V-am promis in aceasta postare ca am sa va prezint paletele mele Sleek.
Astazi am sa va fac cunostinta cu cele pe care le detin.

In 2012 am facut cunostinta cu prima mea paleta Sleek,iar intre noi s-a format o legatura destul de puternica, astfel incat in  prezent detin 7 astfel de palete :)
Am sa vi le prezint in ordine cronologica achizitionarii lor.

1. Sleek Mediterranean Collection – Monaco, prima mea paleta Sleek si am achizitionat-o de pe MakeupShop.ro.
Se prezinta in carcasa bine cunoscuta, neagra, solida, cu inscriptie pe fata precizandu-se si titlul paletei. In interior pe capacul superior are o oglinda de dimensiunea acestuia.Contine 12 pastilute cu fard . Nuantele paletei sunt de la stanga la dreapta, de sus in jos: Bamboo, Aquamarine, Midnight Garden, Sunset, Washed Ashore, Magneta Madness, Sumer  Breeze , Sand Walker, Kiwi Zest, Lotus Flower, Humming Bird, Moors Treasure.
Fardurile sunt pigmentate,unele usor prafoase, cele sidefate nu atat de mult. Se combina foarte bine, usor de blend-uit.Rezista acceptabil pe pleoapa fara o baza in prealabil, cu baza buna (gen creion Jumbo Nyx) cel putin 10 ore.
Perfecta pentru primavara tarziu, inceput de vara ( in opinia mea).

2.Sleek Acid – a doua mea paleta achizitionata tot de pe MakeupShop.ro
Acelasi ambalaj, 12 pastilute cu farduri, culori puternice, asa cum ii este si numele, acide.
Pigmentatie foarte buna, perfecta, din punctul meu de vedere, pentru vara si machiaje indraznete.
Din pacate nu mai am plasticul ce a fost deasupra fardurilor si nu imi aduc aminte daca culorile purtau nume.

3. Sleek Glory 2012 Collection – lansata cu ocazia Jocurilor Olipice de la Londra.
Culorile de la stanga la dreapta, de sus in jos: Tube, Overground, Bakerloo, Jubilee, Platform, Northern, District, Hammersmith and City, Picadilly, Circle, Victoria, Central.
Din slabele mele cunostinte despre Londra ( e pe lista mea de concediu, cine stie cand ajung) numele par a fi statii ale metroului Londonez.
Dupa cum observati pastilutele nu mai au textura de romb ci sunt compacte.Majoritatea culorilor  au un aspect metalic.

4.Caribbean collection Curacao – achizitionata de pe site-ul cosmetic-style.ro
Lasnata in vara in colectia ce contine pe langa aceasta paleta un blush si un pout pot - luciu de buze in cutiuta, paleta are culori puternice, in tonuri mai calde sau reci. Pastilutele au iarasi acel finish cadrilat pe care eu il ador.
Culorile de la stanga la dreapta, se sus in jos: Tequila Sunrise, Martini, Blue Hawaiian, Bloody Mary, Screwdriver, Green Iguana, Apres Midori, Blue Lagoon, Purple Haze, Green Martini, Singapore Sling, Espresso Martini.
Cocktailuri din cate imi dau seama :D. Clar multe combinatii superbe pentru vara si nu numai.

5. Sleek Me, Myself & Eye – paleta mea cea mai draga pe care mi-am dorit-o mult si pe care de abia am gasit-o ( fiind in editie limitata).Am gasit-o pe cosmetic-style.ro.
Imi plac culorile „dulci” pe care le are si finish-ul metalic al unor nuante. Pastilutele de fard prezinta acelasi aspect cadrilat.
Culorile de la stanga la dreapta, se sus in jos: Barry White, Black Box, Salt 'N' Peppermint, Simply Red, Pink Beret, Primal Green, Fade to Grey, Blue Monday, Supernova, Chris de Burgundy, Lilac Allen, Golden Silvers.

6. Sleek Ultra Mattes Darks V.2 – cadou de ziua mea de la prietena mea Miky.
Cred ca incepand cu aceste palete ( mattes brights and darks) pastilutele cu farduri nu mai au aspectul  cadrilat.
O paleta, asa cum ii este si numele, cu farduri nesidefate in culori inchise, bune pentru machiaje dark – goth. Exista si culori mai deschise pentru machiaje mai  „temperate”.
Culorile de la stanga la dreapta, se sus in jos: Orbit, Ink, Highness, Noir, Dune, Pilow Talk, Thunder, Maple, Flesh, Paper Bag, Villan, Fern.

7. Shangri-la Collection – Respect – e ultima paletuta folosita din colectia mea, un cadou pe care mi l-am facut de Craciun :)
O paleta cu nuante de roz/rosu/caramiziu superbe care, din punctul meu de vedere, pot fi multifunctionale. Sunt vreo’ 2 nuante pe care le-as folosi si ca blush.
Culorile de la stanga la dreapta, se sus in jos: Gladys White, James Brown, Shalamar, Count Basi Beige, Pretha Orange, Otis Red, Roberta Black, Vandellas, Camea Cream, Motown Mink, O’Says, New Jack Pink.

Mai am pe lista de dorinte cateva palete Sleek precum Matte Brights v1, Supreme, Primer Palete, Sparkle 2, dar nu sunt urgente.In plus, tot timpul lanseaza  palete si colectii noi, asa ca am de unde alege.

Recunosc ca inca nu am incercat alte produse Sleek. Voi ce ati incercat? Recomandari?

See U Soon!