miercuri, 2 ianuarie 2013

LOTD&NOTD Revelion and Happy 2013!!

Hello, hello!
La multi ani! pentru 2013. Sa fie un an plin de bucurii, reusite, iubire, intelegere, curaj si sanatate.
Va doresc toate acestea si fie ca tot ce v-ati propus pentru 2013 sa se implineasca!

Astazi vreau sa va prezint machiajul si unghiutele purtate de mine pentru seara de Anul Nou :)
Stiti ca se zice ca e bine sa purtati ceva rosu, am incercat sa le pun si in machiaj si pe unghiute.

Iata machiajul:








Imi pare rau ca nu am avut lumina naturala sa pot face pozele, culorile au fost mai intense decat se vad in aceste poze.

Am folosit:

FATA:
  • baza de machiaj Oriflame Gioradni 
  • paleta e.l.f. Perfection Complexion
  • fond de ten Rimmel Wake Me Up nuanta 100 Ivory
  • Isabelle Dupont sun-kissed glow bronzing powder pentru contur nuanta B52 Honey
  • pudra Flormar nuanta 21
  • Maybelline Mineral Powder Foundation nuanta 05 Vanilla Rose/Beige Rose
  • corector Maybelline Mineral Power in nuanta Ivory
  • iluminator MAC Lustre drops in nuanta Pink Rebel
  • blush MAC Margin frost
OCHI:
  •  primer ochi essence I Love Stage
  • creion Jumbo Nyx in nuanta Cherry
  • paleta Sleek Respect 
  • paleta Sleek Glory
  • essence Twilight Breaking Dawn collection nuantele:  03 A Piece of Forever si 04 Edward's Love
  • creion Avon Arabian glow nuanta Purple
  • creion Ada nuanta negru
  • tus gel essence in nuanta 01 Midnight in Paris
  • rimel L'Oreal Million Lashes
  • creion sprancene essence dark brown
  • mascara gel transparenta - pentru fixarea creionului de sprancene
Culorile au fost combinate astfel:





BUZE:
  • contur Oriflame Very Me in nuanta Nude
  • luciu de buze NYX MegaShine nuanta 104 Sweet Heart
In ceea ce priveste luciul de buze, l-am alternat folosind si nuanta Nyx Megashine nuanta 131 Gold Pink.

Imi pare rau ca dupa aplicarea fardurilor essence nu se vede bine sclipiciul :D. In general, in noaptea de Anul Nou imi permit sa port sclipici (pentru a avea un an cat mai luminos si stralucitor :D)

Sa va prezint si unghiutele.
Am folosit:
Prima oja este un tratament pe baza se alge. Ojele au fost aplicate in ordinea de mai sus.






Si la final o poza cu tinuta (via instagram):

Voi v-ati distrat de Anul Nou? Ati tinut cont de superstitii? (ceva rosu, bani cu cifra 5, masa usoara, dorinte etc.)

See U Soon!