joi, 31 ianuarie 2013

Goodies: E.L.F.

Hello, hello!
La inceputul anului E.L.F. Romania a avut o promotie asemanatoare cu cea pe care o desfasoara si in acest moemnt: reduceri la gamele lor de produse- 20% la Essential, 25% la Studio si 30% la Mineral (acum reducerile sunt 25%, 30%, 35%).Nu am putut rezista tentatiei si am plasat o comanda pentru a incerca cateva produse noi.

Iata comanda mea:
Imi doream de ceva timp un tus tip stilou, asa ca a fost ocazia perfecta sa imi indeplinesc dorinta.
Mi-am ales doua : negru si mov.
Sunt destul de pigmentate, cu o rezistenta buna ( insa nu mai mult de 8 ore, in cazul meu). Imi place forma varfului, usor de trasat linii.Daca nu sunt inchise se usuca repede si nu mai pot fi folosite.

Am vrut sa incerc si noiile lor produse pentru  buze.
Creionul Jumbo Lip Gloss Stick in nuanta Sangria Starters:

O nuanta placuta, lucioasa pe buze, cu aspect de gloss.Creionul are mecanism de rotire , nu e nevoie de ascutitoare. Singurul lucru care nu imi place este mirosul usor mentolat.

Luciu de buze Lip Stain in nuanta Nude Nectar:

Nu l-as numi luciu, nici nu se compara cu creionul Jumbo. Culoarea aceasta nu se prea observa pe buze, este destul de naturala. Este foarte rezistent, se ia greu (cel putin de pe mana, trebuie spalat cu sapun si frecat). Mi-ar fi placut sa aiba un finish lucios, insa pe buze se usuca, devine mat.

Pensula mixta din gama Essencial pentru aplicarea blush-ului, pudrei bronzante sau conturului:
Are o forma unghiulara, par un pic aspru, dar odata cu folosirea si splarea devine placut. Nu pierde fire, ofera o aplicare buna.

Crema iluminatoare pentru fata in nuanta Lilac Petal

Am luat aceasta crema iluminatoare dupa ce am citit listele Temptaliei cu DUPE Products.
Acest produs este considerat un dupe al iluminatorului Benefit High Bean in proportie de 100%.
Acesta e High Beam :

Acesta este iluminatorul ELF Lilac Petal:

Asemanarea este foarte mare. Sunt incantata de acest produs, e nevoie de o cantitate foarte mica de produs pentru iluminare. Il folosesc pentru pometi, arcada, baza nasului si deasupra buzei superioare.

Servetelele absorbante pentru fata le-am primit cadou completand lista cu cele 10 mailuri ale prietenilor mei.Inca nu le-am incercat.

Sunt incantata de investitita facuta. Veti regasi cateva din aceste produse si in preferatele lunii ianuarie.
Voi ce ati incercat din produsele noi?

See U Soon!