miercuri, 12 septembrie 2012

Last Week photos (8)

Hello, hello!
Stiu, stiu, nu am scris nimic toata saptamana care a trecut. Vroiam sa ma revansez aseara, dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ ... "bunii mei prieteni de la RDS" m-au lasat fara internet .

Revenind la saptamana care a trecut a fost una linistita, cu exceptia weekend-ului cand am petrecut, am jucat hore si am chiuit la o nunta :D.

Iata saptamana mea:


Red Sparkle.../ Sclipici rosu...


Miss this vacation! / Mi-e dor de aceasta vacanta!


Autumn / Toamna


Mix of colors.../ Amestec de culori


My wake up call this morning / Ceasul meu desteptator in aceasta dimineata


Lovely / Minunata


I miss playing 9 pin bowling. Those were the best years! / Mi-e dor sa joc popice. Au fost cei mai buni ani!


My free day and i wake up at this hour!It is not fair!I want to sleep till 11 o'clok. / Ziua mea libera si ma trezesc la ora aceasta!Nu este corect! Vreau sa dorm pana la ora 11.




Roses are ...black / Trandafirii sunt ..negrii


Saptamana usoara, nu ?:D

Sa vedem cum e norocul in seara aceasta, ma "lupt" iarasi cu RCS RDS??

See u Soon!