miercuri, 12 septembrie 2012

LOTD: Purple Mood

Hello, hello!
Se pare ca "prietenii" mei de la RCS RDS au rezolvat problema internetului si iata-ma, asa cum am promis, revin cu o noua postare.

Astazi va prezint machiajul pe care l-am purtat duminica la nunta la care am asistat. Nu ma pot desparti de mov, asa ca predomina in machiaj.
Va las cu pozele, in prima din ele neavand nimic pe buze .












 Produsele folosite:

FATA:
  • crema Normaderm Vichy 
  • crema Avon Aqua Youth SPF 15
  • bb cream Skin79 - mostra primita de la BB Creams Romania
  • ELF Complexion Perfection
  • fond de ten Yves Rocher zero defecte nuanta rose 100
  • pudra FlorMar nuanta 91
  • Blush Rouge B904  de la British Continental Trading GmbH din aceasta trusa
OCHI:



  • primer Essence I Love Stage
  • creion jumbo Nyx nuanta Milk
  • paletele Sleek MONACO (nuanta 2), ACID (nuantele 3,4,5) si ME MYSELF & EYE (nuantele 1, 6,7,8 ) in combinatia aratata in poza de mai sus
  • tus gel Essence nuanta 01 Midnight in Paris
  • rimel L'Oreal Vollume Million Lashes nuanta Black
  • creion Avon colectia Arabian Glow nuanta deep purple
Sprancene:
  • Elf Eyebrow Kit nuanta Ash
  • essence gel mascara
  • nu imi place sa-mi evidentiez foarte mult sprancenele dupa cum puteti observa :D
BUZE:
  • ruj Yves Rocher nuanta 51 Beige Vanille
  • luciu de buze P2 Fruity Kiss nuanta 050 berry mania prezentat pe scurt  aici

Din pacate nu prea am avut timp sa fac mai multe poze close-up.
Poate ar fi mers un ruj mai puternic, dar nu sunt adepta acestor nuante si nici nu imi sta bine cu ele ( am buzele prea subtiri :P ).

Maine revin si cu un NOTD.

See U Soon!