luni, 17 septembrie 2012

REVIEW: Gel de curatare cu acai si rodie Oriflame



Hello, Hello!

Astazi am sa va spun parerea mea despre produsul  de curatat fata pe care l-am folosit  in ultima vreme: Oriflame Pure Nature Organic Acai&Pomegranate ( fructe de acai si rodie).




Il folosesc de mai bine de 2 luni si sunt foarte multumita de el.
Va spun sincer ca rar (aproape de loc) ma uita la lista de ingrediente ( stiu, nu e bine :-[ ). Asa ca in acest aspect nu va pot ajuta decat lasandu-va o poza cu ingredientele trecute pe eticheta.

Iata ce va pot spune eu:

  • Miroase fantastic, a rodie si un pic a afine (oricum fructele de acai mi se pare ca seamana cu acestea);

  • Are o textura fina si o consistenta potrivita fiind un gelnu foarte subtire sau apos (exista geluri foarte fluide, nu si acesta);
 

  • Odata ajuns pe fata umeda (eu asa il folosec) devine usor de manevrat si nu face foarte multa spuma (mie imi place asa). Il aplic pe fata cu miscari circulare din interior spre exterior.

  • Indeparteaza bine impuritatile sau batonul tratament cu ceai verde ce il aplic pe timpul noptii.

  • Imi lasa fata fina dupa folosire, totusi mereu folosesc crema dupa ce ma spal pe fata.

  • Nu se consuma repede, il folosesc din 2 iunie si inca mai am un pic .

  • Un minus din partea mea ar fi legat de ambalaj. Mi-ar fi placut sa aiba o pompita de dozare, nu sa intorc  eu produsul  pentru a- imi pune  in palma produs.

  • Pretul este foarte avantajos, in ofertele Oriflame in jur de 12 lei ( 21 lei la pret intreg).


Din punctul meu de vedere merita un mare plus, si deja am achizitionat un al 2-lea recipient. Insa mai are de asteptat, la rand este gelul de curatare/demachiere cu ceai verde si rozmarin.

Voi ati incercat produsele Oriflame destinate curatarii tenului?

See U Soon!