miercuri, 19 septembrie 2012

Goodies: Heaven for Nails

Hello, hello!

Astazi va prezint cateva bunatati achizitionate, toate pentru unghiutele mele :D.Se vor simti ca in rai.

Iata-le:




Am trecut in vizita pe la standul essence din complexul Crangasi. Standul avea noua colectie de oje (nuantele cele noi in ambalajele noi), dar spre bucuria mea inca aveau sticlutele vechi. Eu le ador pe acestea din urma, asa ca mi-am completat colectia cu nuantele 39 Lime up! si 95 wanna be your sunshine.
Din noua colectie mi-a ataras atentia  nuanta 110 modern romance, asa ca s-a alaturat colectiei mele :D.


De la Avon mi-am reachizitionat tratamentul pentru unghii cu straluciri perlate ( intr-un nou ambalaj, care nu ma incanta :-[) si color trend nuanta Daring, care m-a surprins placut. Sa vedem cum va arata pe unghie :-D. 


Imi cer scuze pentru poza blurr de mai sus, aparatul meu nu a vrut sa ma asculte deloc :(

Iar de la un magazin din apropierea casei mi-am achizitionat o oja mata Golden Rose si o oja Gabrini neagra ( cea de la Flormar incepe sa se termine :-D )


 Unghiutele mele vor fi foarte bucuroase - bine, mai mult eu decat ele, saracele!
Sunt tare curioasa sa incerc oja mata, revin curand cu parari :D.

See U Soon!