joi, 13 septembrie 2012

NOTD: Frac (Tuxedo)

Hello, hello!
Asa cum am promis va arat o postare NOTD, cei drept nu foarte reusita.
In aceasta postare va arat unghiile mele inainte si dupa somn :D
In general imi fac unghiile tarziu in noapte, in jur de ora 10 -11. Asa ca va dati seama cum ma pun eu la somn: cu mainile asezate frumos pe patura. Daca ma ia somul...cine stie daca mai stau frumos ( concluzia este ca nu :D).

Asadar, sambata seara am incercat (pentru prima oara) manichiura frac ( tuxedo). La stanga a iesit ok, la dreapta mai putin, de la distanta se vedea bine. Sa zicem ca merge.
In schimb dupa "somnul de frumusete" unghiutele mele aratau jalnic :( asa ca a trebuit sa le sterg si le-am refacut, de data aceasta doar intr-o singura culoare,cu exceptia inelarului.

Si am incalicat pe o sa, si v-am spus povestea asa.

PS:
Am folosit :
  • baza Oriflame
  • Flormar supershine nuanta 40
  • Umbrrella nuanta 02
  • Top coat essence Gel look


 


A doua zi dimineata :(



Manichiura refacauta :



 Am urmat un tutorial cutepolish:



See U Soon!