marți, 24 iulie 2012

Goodies: Ultima Luna

Hello, hello!
Vă aduceţi aminte ultima postare dedicată "bunătăţilor" achiziţionate (AICI) ?  Era foooaaaarte lungă şi v-am zis că nu o să mai îmi cumpăr pentru o perioadă lungă ceva. Tare greuuuuuu să fac aşa ceva, prin urmare vă prezint ce mi-am luat în ultima lună (considerabil mai puţine :D).

Cea mai importantă achiziţie este telefonul, să fiu şi eu "trendy". De fapt vechiul meu telefon a suferit un accident şi era "vătămat", a fost ocazia perfecta să îl schimb.
Vă las o poza generală cu el, de pe net.


Şi acum vă prezint "bunătăţile":


Împreună cu prietena mea Miky am fost într-o scurtă vizită la Zara Unirii unde erau reduceri destule,mai mari sau mai mici. Eu nu mă obosesc sa îmi caut hainuţe în astfel de magazine ( nu găsesc mărimea mea :( ), dar arunc mereu un ochi la încălţăminte, accesori,parfumuri sau make-up. Asfel mi-am luat un mini parfum cu bila Zara Textures redus de la 19,99 lei la 9,99 lei.

Tot din Unirii, din magazinul Kendra mi-am achiziţionat noua ojă Rimmel 60 seconds în nuanţa 550 Major Brown.

Înaintăm în listă şi vă prezint comanda mea Oriflame de luna aceasta:



Un creion fard de ochi tip Jumbo-Blue Lagoon nuanţa Turqoise Island (pentru mama :) )
O cremă corectoare din gama Pure Skin, un balsam fără clătire pentru protecţia părului şi un turban pentru păr.

Înaintăm cu Yves Rocher:




Comanda am plasat-o online şi am beneficiat de transport gratuit având o comandă mai mare de 99,50 ron.
Mi-am achiziţionat:
  • loţiunea de corp cu trandafir pentru a completa setul ( am deja gelul de duş şi parfumul, miros divin, a trandafir şi iarbă proaspătă);
  • un hidratant nutritiv pentru corp - mama e posesoarea lui.
  • când am citit postarea lui CLEO preferatele ei ale lunii iunie mi-a stârnit curiozitatea în legătură cu loţiunea autobronzantă cu Tiare. Aşa că mi-am luat-o :P ;
  • mi-am achiziţonat setul de mini 3 produse, un set care poate fi transportat uşor în geantă format din : mini luciu de buze nuanţa Rose, mini mascara Negru şi Mini gel hidratant cu castravete.
Am primit cadou un balsam de faţă zi/noapte omega 3-6-9, cană iozotermă - am adorat culoarea şi de mult vroiam să intru în posesia ei - şi setul de casolete pentru alimente.

Ultima achiziţie este :




Da....paleta Sleek Glory (luata de pe makeupshop.ro). Deja m-am jucat un pic în weekend cu ea, o să vă arăt ce mi-a iesit. Deja aţi vazut un pic în această postare.

Cred că am fost "rezonabilă" :D,nu??

Voi ce aveţi nou?

See u soon!