marți, 17 iulie 2012

Goodies: PINK BOX by Eva IULIE

Hello, hello!
Îmi cer scuze pentru întârzierea postărilor, dar în weekend am fost plecată într-o escapadă de relaxare completă :D. Ah ce bine a fost!
Astăzi am primit PINK BOX-ul lunii iulie!

Cred că deja sunteti familiarizaţi cu ambalajul şi modalitatea de prezentare , care pe mine ma încantă de fiecare dată :)





Cutiuţa mea a conţinut:
  • voucher de 200 lei pentru  un sejur în Antalya sau o destinație exotică;
 
  • un pachețel de șervețele umede  Touch - 10 bucăți - produs mini size;
 
  • crema depilatoare Veet cu lapte de lotus - 100 ml - produs full size;
  • Solait lapte pentru protecție solara SPF 30 - 200 ml - produs full size;
  • pasta de dinți cu efect de albire 15 ml - produs mini size;
  • Creion de buze NYX Slim - nuanţa 848 Flower - produs full size

Este ok cutiuța. De data aceasta acest kit de vacanţă nu se "mulează" pe nevoiile mele în totalitate .
Sunt într-adevăr încantată de crema depilatoare, nu am încercat niciodată Veet.
Serveţelele umede niciodată nu strică ;).
Creionul de buze este un roz  foarte deschis, să sperăm că voi gasi combinaţia perfectă .
Crema de protecție îmi place că are factor mare de protecție, însă deja am o crema de protecție. Pe aceasta cred că o voi face cadou.
Pasta de dinți chiar nu mă încântă :(( mai ales că am mai primit-o și pe cea de la Himalaya  într-o alta cutiuță Pink Box).
Cum am văzut prin alte cutiuțe mi-ar fi plăcut mai mult un produs mini size de la Mario Bădescu :P.

Pe cartonaşe sunt trecute şi preţurile produselor full size aşa că investiţia a fost profitabilă la un simplu calcul matematic :D.

Bineînţeles acum  sunt curioasă ce v-a conţine următoarea cutie :d. Nerăbdătoare ca întotdeauna!

Voi v-aţi luat Pink Boxul lunii Iulie?Sunteţi mulţumite de ea?