luni, 2 iulie 2012

StyleBox Iunie + câteva nimicuri

Hello, hello!
Mi-am dat seama că nu v-am prezentat StyleBox-ul lunii Iunie aşa că vă voi vorbi astăzi despre el.
Şi cu ocazia aceasta vă prezint şi ultimele achiziţii.

Revenind la StyleBox, în luna iunie a avut preţul de 20 de lei cu transport inclus.

A conţinut:
  • gel de duş Complex Apicol - eu mi-am ales varianta Apidermin ( mai era disponibil Floramin sau Floral) - varianta full zise 200 ml.
  • Weleda gel duş cu citrice - produs minisize 20 ml
  • Weleda loţiune de corp cu citrice - produs minisize 20 ml
  • Weleda loţiune de corp cu cătină - produs minisize 10 ml
  • 5 perechi de lentile Dailies - puratre zilnică
  • Accesoriu Colette Bijoux - brăţară
  • Catalogul cu produse Loisir şi voucher reducere 10%
A fost primul meu stylebox comandat şi sunt foarte bucuroasă de preţul promoţional pe care l-a avut.
Nu cunoşteam până acum produsele Weleda,miros fantastic, de abia aştept să le încerc.
Lentilele sunt o mare bucurie pentru mine, mai ales că eu port ochelari. Le-am primit cu dioptrii, trebuie doar să îmi cumpăr soluţie ( ce am avut s-a terminat, iar valabilitatea unei sticluţe de soluţie este de cel mult 6 luni de la deschidere).
Accesoriul e drăgut, dar dintr-un metal foarte comun, care mai mult ca sigur îmi va irita mâna.
Gelul de duş Complex Apicol l-am ales pentru calităţile apiderminului (cine nu cunoaşte eterna cremă de faţă Apidermin  :) ).Nu sunt foarte încântată de miros ( mi se pare că miroase un pic a medicament), dar sunt dispusă să îi dau o şansă. Încă nu l-am încercat deoarece am o groază de geluri de duş la baie. Aştept să le termin.

Acestea fiind spuse sunt foarte mulţumită de acest StyleBox.Sunt curioasă să văd ce ne pregatesc şi luna următoare.
Preţul standard al unui StyleBox este de 34,99 ron - transport inclus.
Vă invit pe site să descoperiţi mai multe . StyleBox


Dacă ţineţi minte, vă povesteam aici despre site-urile de tip cashback şi despre comanda pe care am dat-o prin intermediul unui astfel de site pe litera.ro , unde la momentul respectiv aveau reduceri de 40%.
Pe site continuă reducerile aşa că dacă doritţi puteţi să daţi o "raita".
Iată ce am comandat prin site ul CashCow unde am avut un cashback de 11,50 lei (10,3 % din valoarea comenzii).
Mi-am achiziţionat în sfârşit cele 2 cărti apăraute de Becca Fitzpatrick - Îngerul nopţii şi Crescendo. Primele 2 volume din Trilogia ,,Culorile Dragostei,,: Roşu de Rubin şi Albastru de Safir de Kerstin Gier.

Săptămâna trecută am intrat pe la MOA - magazin de accesorii - unde au reduceri de 50% la majoritatea produselor. Nu se putea să nu îmi astâmpăr un pic obsesia, completându-mi colecţia de accesorii cu semnul păcii, cu câteva accesorii noi. Iar cerceii cu puf m-au fascinat .


Am plasat într-un final şi comanda Oriflame din campania C09.Mi-am achiziţionat câteva produse:



Ador cam tot ce conține pepene ( roşu sau galben) aşa că nu puteam rata acest gel de duş din gama Nature de la Oriflame. Mi-am achiziționat și gelul de dus cu lavanda și smochine, prețul părându-mi-se foarte avantajos( 10 lei).
Au lansat un sampan uscat pentru părul gras, fiind primul meu astfel de produs. Sunt tare curioasă, mai ales că în sezonul cald eu am într-adevăr o problema cu părul care mi se îngrașă foarte repede.
O cremă pentru conturul ochilor ( am descoperit ca încep sa am mici riduri de expresie in jurul acestora :O ), noul rimel, un ruj pentru mama, o oja galbena ( nu aveam nicio astfel de culoare), şi gelul de igienă intimă cu hibiscus.

Cam acestea sunt "nimicurile" mele.

Ştiu că s-a lansat şi LuluBox, dar nu m-am încumetat să dau 59 de lei pentru mostre ( chiar dacă sunt din categoria de lux). Aştept să văd păreri şi impresii, poate apoi mă avânt.(Un dezavantaj a constat şi în plata doar cu cardul, făra posibilitatea de a plăti curierului banuţii.
Voi aţi comandat LuluBox? Vă încântă acest concept, dupa toate cele existente (sau încercări) de pe piaţă?

See u Soon!