duminică, 15 aprilie 2012

WishList PART I

Ok...e primul meu wishlist si e foooarte mare...Sunt lucruri marunte, pe care tot aman sa mi le comand/iau pentru ca intervin altele :d.
Desigur ca in wishlist ar putea intra si cosmeticele Mac, Dior..etc, dar momentan nu le trecem :D. Ne referim la cele care le tot amanam :D
Bun, sa incepem:
1. Paleta Sleek Acid :


2. Paleta Sleek Monaco ( mai ales ca e in neditie limitata):

3. Paleta Sleek Me Myself and I:

4. Keratina lichida - Anian:
5. Iluminatos Sleek :

6. Creionul Nyx Milk:
7. Nyx EyeShadow Base:


8. Un fond de ten bun- din pacate nu stiu ce mi-as putea lua..tenul meu fiind sensibil-gras-mixt ( a devenit foarte pretentios) vreau unul care sa imi pastreze zona T - mata, dar sa nu imi usuce piele obrajilor, si da... sa fie rezistent...uf...greu, nu? :d


TO BE CONTINUED......