miercuri, 18 aprilie 2012

Goodies: Essence

Helo, helo!
Stiu ca v-am promis un haul ( dar eu prefer sa ii spun "goodies") cu ultima comanda ELF, dar sunt mult prea fericita de produsele noi achizitionate de la Essence:

Iata-le:



Yupiiiii!!

Stiu ca in prezent exista 2 magazine care au produse Essence: unul in Bucur Obor si unul in complexul Express din Piata Crangasi ( de unde eu le-am achizitionat). Standul este foarte bine aprovizionat, preturile sunt super si vanzatoarea a fost foarte draguta. A mentionat ca din pacate la noi in tara nu vor fi aduse toate colectiile pe care cei de la Essence le lanseaza :(Dar eu sunt bucuroasa ca au ajun si acestea, gama fiind destul de variata.

Revenind la achizitiile mele am plecat de la stand cu:
  • fond de ten stay all day - nuanta 2.0 soft nude - 19,39 lei
  • mascara get BIG! 11,69 lei
  • top coat cu uscare rapida - 8,49 lei
  • colour&go lac de unghii cu uscare rapida nuanta 04 space queen - 6,49 lei
  • colour&go lac de unghii cu uscare rapida nuanta 34 walk of fame - 6,49
  • TOTAL 52,60 lei!! un super pret mi se pare!!! - stiu ca promisesem sa nu mai fac cheltuieli peste buget, dar .............nu ma pot abtine :D Ma intelegeti :D
Acum sa vedem cum se vor comporta, maine o sa incerc fondul de ten,iar in seara asta cu siguranta imi voi face unnghiutele :D
Si nu am uitat de goodies ELF, vineri cred ca o sa fac postarea ;)
Numai bine,
Besitos!!!