sâmbătă, 21 aprilie 2012

Goodies: ELF

Helo, helo!
Revin, asa cum am promis, cu bunatatile din comanda ELF plasata inainte de Paste cand au avut livrarea gratuita prin Posta Romana la comenzi mai mari de 40 lei.De Paste au avut reducere 20% la toate produsele, dar...bugetul fusese deja epuizat :D.

In aceasta comanda am achizitionat:
  • pensula aplicare fard - colectia essential make up
  • pensula aplicare fond de ten - colectia essential make up
  • tus de ochi rezistent la apa -negru
  • fard de ochi - nuanta Punk Funk
  • ruj de buze - nuanta Nostalgic - colectia essential make up
  • kit-ul eye transformer - colectia studio make up

Si pentru ca am recomandat 10 prieteni ( adrese de mail pe care ei nu le au in baza de date) am primit un cadou, separatoare pentru pedichiura.
Pensula pentru fardul de pleoape este buna,raportul calitate pret fiind excelent..
Cea pentru fondul de ten inca nu am incercat-o .
Tusul intr-adevar e rezistent la apa, l-am folosit la inceputul saptamanii acestea cand a plouat si a rezistat pe ochi cu brio, chiar daca m-a plouat, peste 12 ore.O investitie foarte buna.
De ruj am fost un pic dezamagita ,pe buzele mele se vede un roz/nude si nu se vede prea natural. Recunosc ca nu prea folosesc contur de buze, poate atunci ar fi alta situatia. Va recomand ca atunci cand plasati o comanda pentru ruj sa mergeti cu cursorul mouse-ului pe nuanta dorita si sa asteptati sa se incarce poza rujului intreg. Ve-ti observa o mica diferenta de culoare fata de rujul initial de pe site si cum arata per total in recipient. Cea din urma este nuanta care e corecta. Sau cel putin asa a fost in cazul rujului meu.

Fardul de ochi inca nu l-am folosit intr-un machiaj, nuantele ma incanta, dar nu sunt pentru un machiaj de zi/job. Am incercat un pic fardul mov cu kitul eye transformer, si intr-adevar kit-ul transforma culorile.Va las mai jos proba, incercata chiar in seara in care am ridicat coletul, pe fuga,asa ca nu bagati in seama prea mult modul in care am asezat fardul pe pleoapa :D.

Prima poza e fara kit, in a 2-a poza este cu kit-ul eye transformer, nuanta a 3-a.


Iata si Kit-ul, nuanta folosita fiind a 3-a.

Ma asteptam ca acest kit sa fie cremos, dar nu, este pulbere. Nu imi displace, dar poate daca ar fii fost cremos ar fii fost si o buna baza de machiaj ;).
Cam atat din comanda mea ELF .
Pe site-ul lor in data de 23 aprilie au din nou transportul gratuit prin posta la comenzi de minim 40 lei ( cod elf40) si gratuit prin curier la comenzi de minim 70 lei ( cod elf70).
Spor la cumparaturi .