marți, 17 aprilie 2012

Easter Make-up

Hristos a Inviat!
Iata ca a trecut si Pastele, s-au mai dus niste zile libere, acum le asteptam cu sufletul la gura pe urmatoarele ( cred ca e 1 mai :D )

La zile de sarbatoare mie imi place sa ma gatesc, mai ales de Paste cand,de mica, ma innoiam cu hainele aduse de Iepuras.
Anul asta nu a fost exceptia, mi-am inoit rochita luata de pe bonprix.ro - site-ul meu preferat in achizitionarea de haine.

Bun...si uite cum am lungit povestea...de fapt vroaim sa va prezint machiajul meu:

Iata-l:




Mentionez ca sunt ultimele poze facute cu aparatul meu :( care si-a dat duhul in a 2-a zi de paste. E in drum spre garantie, sa speram ca se va rezolva curand. La cate cuvinte "de dulce" si-a luat, acum mi-e dor de el...."my precious" ...:'(

Revin:D
Ca produse de machiaj am folosit:

Fata:
  • baza de machiaj Elf
  • BB Cream Garnier
  • Pudra de fata FlorMar Compact Powder nuanta 91
  • Concealer Oriflame Absolute
  • Fond de ten L'Oreal Visible Lift nuanta 100 Ivory
  • Fard de obraz Maybelline Pure Mineral Blush nuanta Plum Alchemy
Ochi:
  • primer Elf
  • 1. fard de pleoape Catherine Arley -paleta Metalic Eyeshadows Smokey Eyes
  • 2.fard MakeUpForEver nuanta Iridescent Beige
  • 3.fard claire's nuanta v.i purple din paleta pop star
  • 4.fard FlorMar Terracota EyeShadow nuanta 69 - mov
  • Creion Avon Arabian Glow nuanta Purple
  • Rimel Astor- Air Max
Buze:
  • luciu de buze no name
Si ...cam asta e ...gata si prima mea postare de acest tip.
O sa imi lipseasca apartul meu :( Noroc ca il mai am si pe cel vechi :p. O sa revin cu un haul al ultimei mele comenzi la ELF :P