marți, 10 aprilie 2012

NOTD: Jordana - Fascinated with Red

Helo,helo!
Revin cu o noua culoare pe unghiute :D , de data aceasta am ales rosu, culoarea mea preferata pentru unghii :D.

Am folosit oja Jordana - nou aparuta pe piata noastra importata de LinkCosmetica verde oja pe care eu am achizitionat-o de la Sala Dalles de martisor. Momentan este targul de paste si cei de la cosmetica verde au in continuare standul in partea a 2-a a salii. Ojele au nuante superbe, mi-a fost asa greu sa ma hotarasc. Pretul uneia este de 12 ron - un pret acceptabil. Au si diverse tipuri de base coat-uri, top coat-uri si tratamente de unghii si chiar oje speciale de manechiura - cele cu pensula subtire pentru model.
Gama Jordana este o gama de cosmetice produsa in Statele Unite ale Americii si au farduri de ochi, rujuri, glosuri, farduri obraz, pudre, fon de ten ,creioane etc., o gama completa. Mai am si fondul de ten de la ei, voi reveni cu o postare.

Revenind la oja, imi place foarte mult aceasta nuanta, se aplica super bine pe unghii, nu lasa urme, dare, este o placere.Se vede bine si intr-un strat si in 2 ( pozele au 2 straturi de oja).
De cele mai mlte ori nu mai aplic top coat si de aceea rezistenat este ok, in medie 3 zile. Dar cum unghiile mele se exfolieaza foarte usor, ma tine pe anumite unghiute si mai putin.

Tocmai mi-a achizitionat inca o nuanta, dar revin in alta zi cu imagini :D.

Va las pozele cu nuanta 922- Fascinated with Red.
Prima poza este facuta cu bliz, a doua la lumina zilei. Este o mica diferenta de culoare-nuanta :D.