luni, 20 aprilie 2015

TAG: Cat valoreaza fata mea?

Hello,hello!
Nu puteam sa ratez acest tag din blogosfera in care fetele ne spun ce produse folosesc zilnic si cam la ce suma se ridica toate aceste produse.

Pana acum am citit tag-ul realizat de Andreea (ABeautyTale), Anca (MakeupYourMind),  Elena (BeautybySunshine) si Jully (Sihaya's World) si de ce nu sa il fac si eu ? :-D

In general, machiajul meu nu este sofisticat, dar sunt cateva produse de makeup la care nu renunt.


Rimmel Lasting Finish - fondul de ten folosit aproape zilnic in ultima perioada- 40 lei
MAC ProLongwear Concealer - 84 lei
MAC Select Sheer Pressed powder - aprox. 120 lei
Sleek Face Contour - Light - 40 lei
The Balm Cabana Boy blush - 60 lei
Too Faced eye shadow primer - aprox. 80 lei
Maybelline Gel Eye liner - aprox. 45 lei
Clinique High Impact Mascara mini - aprox. 35 lei
MAC Charcoal Brown (sprancene) - 60 lei
L'Oreal Carese lipstick in 201 Flirty Violet - 42 lei

TOTAL: 606 lei

Wow! Muuult :-)
Nu ma asteptam, insa tin sa mentionez ca o parte din produse le-am luat la promotii si reducere, asa ca fata mea ar fi cam.... 500 ron :-D si nu punem la socoteala cremele de ingrijire :-P

Evit in general sa fac socoteli deoarece stiu ca sumele cheltuite pe make-up sunt considerabile :-D

Puteti sa verificati si postarea mea cu un machiaj sub 100 lei - sa vedeti recomandrile mele - AICI.

Voi ati socotit cat cheltuiti pentru produse de make-up?

Va invit sa faceti si voi acest tag ;-)

See U Soon!