miercuri, 15 aprilie 2015

LWP (83)

Hello,hello!
Ce mai faceti? Sper ca sunteti bine si pregatiti de primavra! Eu una cu siguranta sunt!
How are you today? Hope you are good and ready for spring! I am for sure!

Am sa va arat saptamana mea in imagini!
Let me show you my last week in pictures.

Good morning! Tea time / Buna dimineata! E vremea sa bem un ceai!


 Misery...no power :-( / Atmosfera mosterioasa...nu avem curent

Lunch: carrot and apple cream soup, fresh salad with caraway tofu / Pranzul: supa crema de morcovi si mere cu salata proaspata cu tofu cu chimen

New in m library / Nou in biblioteca

The family is getting bigger and bigger / Familia se tot mareste :-)

Sneakers day / Ziua tenisilor

Some cleaning is necessary / Este nevoie de putina curatenie 

The Easter bunny came early with goodies from DM / Iepurasul de paste a venit mai devreme cu bunatati de la DM

The Easter bunny also paid a visit to Sephora to take chance of the 2+1 free offer at Sephora products and 2 free gifts /  Iepurasul a trecut si pe la @sephoraromania si a profitat de oferta 2+1 gratuit la produsele marca #Sephora plus 2 produse cadou 

Happy Easter! / Hristos a Inviat!

Have a lovely day! The weather is awesome! Welcome Spring! / Sa aveti o zi frumoasa! Vremea e superba! Bine ai venit, primavara!

Sunday was a beautiful day! / Duminica a fost o zi superba!

Aceasta a fost saptamana mea.
Sper ca ati avut o saptamana frumoasa si ati petrecut Pastele alaturi de cei dragi!

This was my week.
Hope you had a great one and that you had a great Easter with your family!

See U Soon!