marți, 2 septembrie 2014

Favoritele lunii August / August Favorites

Hello,hello!
A trecut multa vreme de la ultima postare a favoritelor (din Aprilie) asa ca aceasta postare era necesara.
Sa incepem!

It's been a while since my last favorites post (since April) so this post was a must.
Here we go!

In ceea ce priveste rutina mea de ingrijire a fetei sunt incantat de lotiunea micelara Garnier care este prima mea optiune cand vine vorba de demachiere.
Dupa ce ma spal pe fata (dupa folosirea apei micelare) folosesc crema de fata Sephora Serum Anti-imbatranire, o crema ce am cumprat-o la reducere si imi face fata instant mai fina si destul de hidratata.

Regarding my face routine I'm very fond of Garnier Micellar Cleansing Water which is my "to go" make up remover.
After I wash my face (after using Garnier Micellar water) I use the Sephora Super Loaded Age Defy Serum, a cream I bought in the sale that makes my skin instantly smoother and quite hydrated.

In ceea ce priveste machiajul, vara incerc sa folosesc cat mai putin, astfel incat sa nu imi incarc fata.
Regarding make up, in the summer I try to use less products so that my skins doesn't feel heavy. 
Folosesc destul de des fondul de ten Chanel Aqua Vita Lumier (review AICI), un fond de ten pe baza de apa, foarte usor pe piele. Desi are tendita de a se transfera destul de mult si e nevoie a reaplica pudra dupa 5 ore, il foloesc deoarece ofera un finish frumos pielii mele.
Corectorul Maybelline il folosesc cand sunt un pic bronzata (desi acum deja nu mai mi se vede bronzul :-[ ), iar corectorul Rimmel Wake Me Up il folosesc pentru cearcane - sa imi iluminez zona de sub ochi si pe varful buzelor, sub nas (arcul lui Cupid).

I often use Chanel Aqua Vita Lumier (review HERE) which is a water base foundation , very light on my skin. Although it tends to transfer quite a lot and I need to powder my face after 5 hours, I still use it for the beautiful finish it offers.
The Maybelline concealer I use it when I have a bit of a tan (although it begins to wear off :-[ ) and the Rimmel Wake me Up concealer for under eye to illuminate as well as on my cupid bow.

Machiajul este minimal, un creion (mov,albastru,verde etc.) si rimel. Nu am inclus un rimel in aceasta postare deoarece am testat cateva in aceste luni.
Asa ca in final totul se rezuma la blush si ruj.

The make up is minimal, an eyeliner (blue, purple, green etc.) and mascara. I didn't included one here because I've tested a few these past months.
So in the end it's all about the blush and the lipstick.
Iubesc blush-ul Margin de la Mac, avand un shimmer discret, o culoare piersica - teracota, perfect pentru a iti contura obrajii si oferi iluminare acestora.
Rujul cel mai folosit a fost Avon Color Trend nuanta Adorable - o editie limitata de Valentine's day.

I love the Margin blush from Mac, it has a beautiful shimmer, is a peachy - terracotta color, perfect to give a nice contour and shimmer to your cheeks.
The lipstick I used often was the Avon Color Trend in Adorable - a Valentine's Day special edition. 

In ceea ce priveste ingrijirea corporala iubesc gelurile de dus Balea DM, iar in aceasta luna Carambola Lambada a fost favoritul meu absolut. Miroase fructat, dar si fresh, mirose a vara (in opinia mea).
Mi-a placut sa folosesc si deodorantul BU protectie 48h - senstive.

Regarding body care I looove Balea DM gel showers and this month Carambola Lambada was my absolute favorite. It smell fruity and fresh, it smells of summer (in my opinion).
I also enjoyed using the BU in action 48 h deodorant - sensitive.

Accesoriul meu favorit luna aceasta a fost colierul Rosewholesale cu flori roz.
My favorite accessory this month was my Rosewholesale pink flower necklace.

Cel mai purtat articol de imbracaminte a fost fusta mea maxi de pe BonPrix:
My most worn clothes item was my maxi skirt from BonPrix:
Cartea favorita a lunii:
Favorite book of the month:
Silver Shadows (Bloodlines 5) - Richelle Mead

Serialul meu favorit a fost Revenge (Razbunare) - a trebuit sa ajung la zi cu sezonul 3. Pe 28 septembrie incepe sezonul 4 pe ABC, de abia astept!
And my favorite show was Revenge - I had to get up to date with season 3. On 28th of September season 4 will begin, yeey!

Melodia lunii :
The song of the month:
Enrique Iglesias - Bailando (Español) ft. Descemer Bueno, Gente De Zona

Acestea au fost favoritele mele in luna august.
Nu pot sa cred ca in mod oficial vara s-a terminat. Bun venit, toamna!

These were my favorites this past August.
I can't believe officially the summer is over. Welcome Autumn!

Ce v-a placut in luna care a trecut?
What have you fancied this past month?