sâmbătă, 20 septembrie 2014

LOTD: Lancome

Hello,hello!
In perioada 18-21 septembrie Lancome impreuna cu magazinul Kendra desfasoara o campanie prin care doritoarele sunt sfatuite de make-up artistii Lancome in realizarea un machiaj day to day, office.


Am profitat de acesta sansa oferita si m-am programat la o astfel de sedinta.
Make-up artisul Lancome, doamna Carolina Velicu a fost foarte draguta si a prezentat ideea machiajului Lancome: o imagine delicata, naturala, care scoate in evidenta trasaturile cheie ale unei femei.
Machiajul propus este un machiaj day to day, office, delicat.

Dupa ce fata mi-a fost curatata, a fost aplicat serul Advance Genifique, un ser care actioneaza in celulele pielii.In zona ochiilor a fost folosit gelul iluminator Genifique Eye Light Pearl.

Carolina mi-a aplicat un corector iluminant in zona ochilor si in punctele cheie (in jurul nasului, sub barbaie, de-a lungul nasului), iar apoi a aplicat fondul de ten Teint Visionnaire (corecteaza petele, porii si ridurile de pe tenul tau), inclusiv corectorul pe care acest fond de ten il are integrat in capac. Peste a aplicat o pudra translucida, in zonele problematice (zona T).

Machiajul ochilor s-a facut in nuante cromatice cu outfitul pe care il aveam, folosindu-se paleta Doll Eyes Fraicheur Rosee. Pe pleoapa mobila s-a aplicat culoarea aurie, sub arcada si in coltul intern culoarea cea mai deschisa, iar culoarea cea mai inchisa s-a folosit la baza genelor, sub forma unui creion. Mi-a conturat sprancenele (superb, pot adauga) folosind creionul in nuanta Chatain.
S-a aplicat mascara Doll Eyes.
Pentru conturul fetei a folosit paleta Subtil in nuanta Rose Flush, un trio ce contine pudra pentru contur, blush si iluminator.
Pe buze a folosit glosul Gloss in Love - nuanta Under the Spotlight.

Mi-a placut de Carolina, mi-a oferit sfaturi pentru make-up (modul de conturare, cum ar trebui sa imi conturez sprancenele, buzele), mi-a raspuns cu drag la intrebarile pe care le-am avut si a fost foarte draguta.

Machiajul a rezistat bine, urmatoarele poze fiind facute la 3 ore difrenta, dupa ce am mancat o inchetata la cornet :-P (glosul este vizibil pe buze, desi nu mai luceste).




Voi folositi produse Lancome?

See U Soon!