duminică, 14 septembrie 2014

Reviste si cadouri: Septembrie 2014

Hello,hello!
Ma chinui sa scriu acest articol de o saptamana, si nu stiu de ce, dar nu am avut starea de spirit necesara sa faca acest lucru (nici timp nu am avut prea mult, dar m-as fi putut descurca).
Asa ca imi cer scuze ca acest articol vine asa tarziu, dar am vrut totusi sa va spun cate ceva despre revistele cumparte.


Doua dintre acestea au avut cadouri, Elle si Unica, iar Glamour a fost fara cadou (nici macar unul ☺) .

Revista Unica a avut cadou un accesoriu MeliMelo si spre bucuria mea a fost un lantisor cu semul pacii, plus o mostra de balsam de rufe Silan.

Revista are un editorial cu Delia, iar printe articolele ce mi-au atras atentia pot aminti de interviul lui Mihai Calin sau articolul "Unde muncim maine?".
Paginile fashion si make-up ne ofera solutii pentru tenul lucios si ne arata tendintele pentru toamna in materie de manichiuri: se pare ca albastru ar fi vedeta in aceasta toamna, atat pe unghii cat si in machiaj.
Am fost incantata sa citesc si istoria marcii Rimmel.

Revista Elle a fost cea mai bogata in cadouri.

Am avut o mostra de crema de fata Shiseido, un plic parfumat Dhalia Noir, o mostra de ruj Avon,o revista H&M magazine si un card Elle Sephora pentru a primi gratuit (in limita stocului) o mostra de Clinique Smart - cel mai nou si inovator produs Clinique pentru fata.(PS: L-am gasit in Sephora Plaza Romania).

Daca cititi revista in mod regulat stiti ca este plina de editoriale de moda si tendinte pentru urmatoarele sezoane.
Mi-au placut propunerile L'óreal in materie de make-up in aceasta toamna si forma de prezentare (puteai combina machiajul ochilor cu diverse nuante de ruj), mi-a placut fashion story-ul  "what's hot now", tendintele designerilor transpuse in "day to day looks" (mai fancy, dar purtabile).
Mi-a placut articolul din seria Elle Cuplu "Cine face primul pas" in era tehnologiei, iar articolul Beauty Story ne invita sa descoperim "10 inovatii care vor schimba ideea de frumusete".

Revista Glamour cred e de cele mai multe ori alegerea mea in materie de reviste.
Luna aceasta pe coperta se gaseste actrita Keira Knightley, iar dintre articolele ce mi-au atras atentia pot enumera: You,you,you; Oglinda, oglinjoara - o istorie in cifre a oglinzii; propunerile de carte si fashion editorial-ul Annei Kendrick.

Ati observat ca am vorbit destul de putin de fashion, asta pentru ca toate cele trei reviste prezinta aceleasi trenduri, creatii si tendinte ale designerilor prezentate in show-urile de moda.

Iata ce am invatat ca se poarata in aceasta toamna:
- haine cu influente masculine, sacouri pe coi drept;
- pantalonii largi;
- poncho-ul care revine in forta;
- irizatiile si aplicatiile pe haine, in culori metalice;
- moda anilor '60, in special fuste mini ce urmeaza linia A;
- in materie de make-up se poarta albastru, culori metalice pe pleaoape si ruj intens pe buze.


Cam acestea au fost articolele si tendintele ce mi-au atras atentia, daca doriti le puteti descoperi in paginile revistelor sau chiar pe site-urile acestora.

See U Soon!