marți, 24 decembrie 2013

NOTD: The Chistmas Red - GRFC

Hello, hello!
Sunteti pregatite de Craciun?
Mosul deja a lasat cadourile prin anumite parti ale lumii unde este aproape Craciun, dar pana ajunge la mine sa va pot arata ce am primit,am sa va arat nuanta mea perfecta de Rosu pentru Craciun :-)
Are you ready for Christmas?
Santa already delivered presents in some parts of the World where is nearly Christmas, but until he arrives at my home and I can show you my presents, I'll show you my perfect Christmas RED :-)

Anul acesta rosul perfect pentru mine este Nicole by Opi "Deeply in Love".
Este o nuanta clasica de rosu, cu o formula si aplicare buna.
Singurul lucru care nu-mi place este ca se curata greu de pe cuticulele mele. De data aceasta nu prea am fost atenta cand am aplicat-o si desi am incercta sa o curat cu acetona si o pensula subtire (cum fac mereu), nu prea am avut succes.Imi pun speranta ca se va curata dupa mai multe spalari (pe maini :-D).

This year my perfect red for nails is from Nicole by OPY "Deeply in Love".
It's a shade of classic red, with great formula and application. 
The only thing I'm not in love so much is the way it comes off near my cuticles. This time I was messy when I've applied it. Although I've tried to clean it with acetone and a brush (like always) there is still some redness around my nails. I trust it will go after several washes :-) (of my hands).

Pentru a fi mai festiva si haioasa am aplicat pe inelar o figurina Mos Craciun.
For a festive and a funny look I've applied on my ring finger a water decal - Santa Claus.

Barba lui e un pic ca mare, dar Mosul e haios!
His beard is a little to big, but it's funny.

Voi aveti un rosu perfect pntru acest sezon?
Do you have a perfect red?

Va doresc un Craciun Fericit si Sarbatori Fericite! Sper ca Mosul sa va aduca tot ce v-ati dorit!
I wish you Merry Christmas and Happy Holidays!May Santa bring you all what you wished for!

See U Soon!