joi, 18 iulie 2013

Review: Tratament Intaritor Unghii Essence Studio Nails

Hello, hello!
Cred ca a sosit vremea sa fac un nou review si as vrea sa va povestesc despre experienta mea cu tratamentul de unghii Essence Studio Nails Ultra Strong nail Hardener.


Mod de prezentare: sticluta argintie netransparenta
Cantitate: 8 ml

Pret: 15 lei

Iata ce spune pagina offciala essence.eu/ro:
„Lac pentru intarirea unghiilor,se usuca rapid si are un efect puternic. Pentru ca are in compozitia sa formaldehida, trebuie sa il utilizezi cu grija, aplica inainte un ulei, pentru a proteja cuticulele. Utilizeaza-l maxim trei saptamani. Aplica-l doua zile consecutiv, apoi o zi pauza, daca mai este nevoie, repeta aplicarea.”

Modul MEU de aplicare:

Cum sunt o incapatanata si nu prea respect indicatiile, eu l-am folosit un pic diferit: aplicat pe unghie ca baza si aplicat pe unghie ca top coat. Odata la 2-3 zile, in functie de cat de des mi-am schimbat manichiura (cateodata si la 5 zile).
Folosit ca baza trebuie sa se usuce foarte bine pe unghie altfel oja nu se v-a aplica uniform.
Parerea mea:

Din start nu am respectat indicatiile de folosire, dar chiar si asa produsul si-a facut efectul.
Iainte aveam unghii moi, casante, care la cea mai mica actiune asupra lor (ex. lovirea lor de masa) se rupeau foarte repede. Dupa aproximativ 2 luni de folosire a produsului (cu pauza recomandata dupa 3 saptamani) unghiile nu se mai rup asa usor si se exfolieaza mult mai greu.
Deoarece contine formaldehida  (mai pe romaneste formol), trebuie sa aveti grija cand il manevrati avand un miros intepator.
Neaparat sa folositi ulei pe cuticule. Subsemnata nu a folosit si i s-au uscat teribil de tare.
Daca stiti ca sunteti sensibile la acest component va sfatuiesc sa nu folositi produsul.

Iata lista de ingrediente:

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ACRYLATES COPOLYMER, FORMALDEHYDE,
GLYCINE SOJA (SOYBEAN) GERM EXTRACT, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, TOCOPHERYL ACETATE, CAMPHOR,BENZOPHENONE-1, CI 60725 (VIOLET 2).
Va spun sincer ca nu ma pricep la acestea si la cum ar trebui sa fie ingredientele dintr-un produs bine formulat in ceea ce priveste unghiile  si ingrijirea acestora.

Cocluzie:

Eu am fost foarte multumita de rezultate si facand o comparatie intre pret si rezultate mi s-a parut o investitie buna, mai ales ca eu imi schimb oja destul de des.
E adevarat acest continut de formaldehida poate fi deranjant.
Din punctul meu de vedere merita macar incercat.
Atentie! Efectele se remarca cel mai bine dupa 3 saptamani de utilizare.

Nota mea:  4 din 5.

PS: In perioada in care nu l-am folosit pe acesta am folosit essence studio nails 24/7 nail base.

Voi aveti un tratament preferat cand vine vorba de ingrijirea unghiei? Ce-mi recomandati?

See U Soon!

*postare programata