luni, 15 iulie 2013

Monday Blues: SWEET TANGO

Hello, hello!
Nu-mi vine sa cred ca suntem la jumatatea lunii iulie, ce repede trece timpul!
I can't believe it's already half of July, times fly!

Pentru astazi am pregatit o manichiura pe care o ador!
Mi-am dorit mult oja de baza si in sfarsit e a mea!
For today I prepared a manicure I adore!
I wanted so bad the base nail polish and it's finally mine!


Nu-i asa ca e frumoasa? Este Rimmel 60 Seconds 842 - Too Cool To Tango.
Culoarea bleu e perfecta pentru vara!
Isn't it beautiful?It's Rimmel 60 Seconds 842 - Too Cool To Tango.
The color is a beautiful baby blue, so right for summer!

Odata cu aceasta oja mi-am achizitionat din colectia Nicole by Opi -  Selena nuanta Sweet Dream, un top coat cu paiete albe, move si turcoaz.
Together with the Rimmel nail polish I've bought from the Nicole by Opi - Selena Collection the shade Sweet Dream, a top coat with white, purple and blue/turquoise glitter. 


Lumina Naturala
Natural Light:




Iubesc aceasta combinatie!
I love this combo!

See U Soon!