miercuri, 10 iulie 2013

NOTD: STARS are...BLUE

Hello, hello!
Daca ma urmariti pe facebook stiti ca aseara buzunarele mele au devenit goale, dar...colectia mea de oje s-a inmultit!
Si nu m-am putut abtine sa nu folosesc una pe unghiutele mele.
Am ales-o pe aceasta:

Este vorba de o oja Just cu sclipici discret si multe paiete sub forma de stelute. Nu am putut rezista.
Fetele din magazin foarte amabile, au spus ca pot incerca oja si mi-a placut ca stelutele sunt subtirele si stau pe unghiute :D.
Am aplicat-o peste manichiura pe care o aveam ( peste Orly Passion Fruit) si mi se pare super draguta.

Nu e asa ca e draguta?
In ceea ce priveste restul ojelor parerile sunt impartite, si de bine si de rau.Cred ca depinde de norocul fiecareia si probabil de lot.
Daca o sa mai imi placa vreo' culoare sigur imi mai iau.

Voi ati incercat ojele Just?

See U Soon!

PS. Postarea numarul 300!