sâmbătă, 2 august 2014

Goodies: Statement Necklaces

Hello,hello!
Daca urmariti bloguri de fashion deja cunoasteti "puterea" colierelor statement, fiind un "must" printre accesoriile voastre. Eu sper ca aceasta tendinta sa nu dispara prea curand.

If you follow fashion blogs you know that statement necklaces are a must in your wardrobe and I hope this trend is here to stay for a long time.

Acestea fiind spuse vreau sa va arat cele mai noi achizitii la colectia mea de coliere statement:
These being said I want to show you my newest addition to my statement necklaces:


Uitati-va la aceste frumuseti!
Primul colier, cel cu flori alb cu roz este de pe Rosewholesale.com.

Look at these beauties!
My first necklace, the white and pink flowers is from Rosewholesale.com.
A fost in jur de 17 lei (5,11$), iar in pozele de pe site rozul este mai intens.
It was only 5,11 $ and in the pictures on the site the pink looks more bright.

Asa a ajuns:
This is how it arrived:
L-am reparat prin lipire cu superglue.A sosit intr-un plic mic cu bule asa ca sunt bucuroasa ca doar aceste pietre au cazut si erau inca in pachet.

I fixed it with some superglue. It came in a bubbly envelope so I'm glad it only had these stones off and still in the package.

Transportul este gratuit pentru bijuterii si a ajuns in 3 spatamani.
The shipping is free for jewelries and it arrived in 3 weeks. 

Din pacate pielea mea nu se impaca prea bine cu bijuterii care nu sunt din argint sau aur de 14K-18K asa ca lantisorul s-a curatat. Poate il voi inlocui cu panglica (am mai procedat asa si la alte coliere).

Unfortunately my skin doesn't get well with other metals that are not silver or 14k-24K gold and the chain lost the original color. Maybe I will replace the chain with some ribbon (I did that to another necklace).

Urmatoarele doua coliere sunt de la SammyDress.com.
Colierul albastru are un fel de sfoara in loc de lantisor si 3 flori de dimensiune medie cu pietre.

The next two are from SammyDress.com.
The blue necklace has some type of rope instead of a chain and 3 mid size gemstone flowers.
Are detalii aurii si vine la baza gatului.
A fost in jur de 15 lei (4,34$) cu transport gratuit.

It has gold details, and it is at the base of the neck.
It was 4,34 $ with free shipping.

Ultimul colier este unul din favoritele mele si sunt foarte bucuroasa ca mi l-am achizitionat.
The last necklace is one of my favorites and I am glad I bought it.
Sunt obsedata de un colier similar pe care toate bloggeritele de fashion il au (acesta), dar nu stiu daca ma va avantaja, asa ca am incercat cu ceva mai mic.

I am obsessed with a similar necklace that all the fashion bloggers have (this one) but I do not know if  will suit me, so I tried with something smaller.

Are o panglica roz in loc de lantisor (yey pentru mine!) si pietre colorate, roz,albe,verzi.Cred ca este un colier frumos.
It has a pink ribbon instead of a chain (yey for me!) and beautiful pink, green and white rhinestones. I think is a beautiful necklace.

A ajuns cu o singura piatra dezlipita pe care am lipit-o cu superglue.
Colierele au ajuns intr-un plic mic cu bule si asa cum am spus la primul colier, ma bucur ca au ajuns intregi.

It arrived with just one stone detached and I glued it.
The necklaces came in a small bubbly envelope and as I said for the first necklace I am glad they were in one piece when they arrived.

Sunt foarte multumita de achizitiile facute si mai mult ca sigur nu vor fi singurele.
I am very pleased with my purchases and I am sure these are not the only ones I buy.

Voua va plac colierele statement?
Do you like statement necklaces? 

See U Soon!