luni, 27 iunie 2016

NOTD: Monday Blues - Blue Roses

Hello,hello!
A trecut ceva vreme de la ultima mea postare Monday Blues, dar astazi vreau sa va arat trandafirii mei albastrii :-)

It's been a while since I wrote a pot for Monday Blues, but today I want to show you my blue rose nails :-)

Cred ca una din ojele de astazi a mai aparut pe blog, in ACEASTA postare.

I believe one of today's shades has been shown previously on my blog HERE.



Manichiura de astazi are ca baza oja OPI - YOU ARE SUCH A BUDAPEST, o nuanta pala de mov (sau o nuanta pala de albastru, depinde cum vezi culorile =] ) cu ceva urme de sidef, aproape invizibil pe unghii.

Today's manicure has as a base OPI - YOU ARE SUCH A BUDAPEST, a pale mauve (ore a pale blue, depending on how you see the colors =] ) with a small hint of shimmer, barley visible on the nails.



Peste am stampilat folosind oja Bourjois 1 Second Gel, nuanta "23 In The Navy" modele de trandafiri din placuta +BornPretty Store Nail Art  BP-73.
In acest moment oja OPI pare mai albastra :-)

Over I stamped using Bourjois 1 Second Gel nail polish in "23 In The Navy" some roses from a Born Pretty Store nail plate BP-73.
Now the OPI nail polish looks more blue than mauve :-)

Iubesc efectul creat, modelul stampilat cu oja Bourjois aratand foarte bine.
I love the effect created, the Bourjois blue looking great over the OPI color.

Am sigilat manichiura cu top coatul meu preferat, Farmec Gel Top Coat.
I sealed the manicure with Farmec Top gel Top Coat, the best I tried so far.



Nu uitati sa verificati si resul manichiurilor albastre ale lunii Iunie!

Do not forget to check out the rest of the June Monday Blues manicures!