duminică, 5 iunie 2016

Summer WishList

Hello,hello!
Long time, no see!
Da, am fost "disparuta in misiune" o buna bucata de vreme si incerc sa intru in ritm atat cu postarile cat si cu videoclipurile.

Va rog sa ma scuzati pentru aceasta perioada si sper sa ramaneti alaturi de mine in continuare ;-).

Si pentru ca vreau sa incep cu pasi mici, m-am gandit ca in postarea de astazi sa enumar cateva dorinte pentru aceasta vara (produse cosmetice, bineinteles! ) .

Asadar, sa nu ne mai lungim:

1. Lancome Juicy Shacker - Meli Melon - am auzit atatea despre aceste produse, mi se par perfecte pentru vara.

2. Clarins Light Lip Perfector Shades - cred ca nu trebuie sa va spun multe despre aceste produse,  sunt mega cunoscute, cele mai bine vandute produse Clarins care iti fac buzele superbe in culori perfecte.

3. St. Tropez Gradul Tan in Shower - vara, soare, mare, bronz etc. Da, artificial, pentru ca altfel ma inrosesc si ma cojesc. Desi nu sunt fana autobronzate, acest produs sub dus imi face cu ochiul.


4. Marc Jacobs Daisy Eau Fresh - mi se pare un parfum perfect pentru acest sezon, usor, floral, exact pe gustul meu.


5. Real Techniques Bold Collection - 301 Flat Contour Brush - am pus ochii pe ea de cand a aparut si, desi parerile sunt impartite legate de ea (ca e prea densa si nu face belnduirea cum trebuie, ca in timp perii se inverzesc dupa splare etc.), este inca e in lista mea.




Am sa ma opresc aici cu lista de dorinte. Se poate lungi foarte mult si nu imi doresc acest lucru :-)).
Voi ce va doriti in aceasta vara?


See U Soon!