luni, 1 februarie 2016

COLECTIE: Luciuri de buze

Hello,hello!
La sugestia Laurei  la poza postata pe instagram cu aranjarea rujurilor mele, s-a nascut aceasta postare.

A photo posted by Aby (@abyukina) on

Colectia este stransa de-alungul anilor, undele din ele fiind folosite mai des decat altele, dar toate imi sunt dragi.

Postarea de astazi va fi dedicata luciurilor de buze, fiind preferatele mele.

Va urma si o postre cu rujurile din colectie.

NOTA: Click pe poze pentru dimensinea completa a acestora.

- Rimmel Provocalips - cele mai rezistente luciuri/rujuri intalnite  - Review AICI.

Primul meu ruj din aceasta colectie l-am luat din Anglia si sunt foarte bucuroasa ca acum se gasesc si la noi (1001cosmetice.ro) .


Nuanta mea preferata este 230 Kiss Fatal, a doua nuanta pe care o detin fiind 730 Make your Move.


- Rimmel Apocalips Lip Laquer - fac parte din categoria "lip laquer" - rujuri lichide cu rezistenta mai mare.


Detin 3 nuante: 600 Nude Eclipse, 201 Solstice si 301 Galaxy, favorita mea, un produs pe care l-am purtat destul de mult pe buze.



- NYX Goddess of the Night Lipgloss - varianta initiala a luciurilor lansate de NYX. Intre timp a avut loc o schimbare de imagine si formula a produselor si acestea nu mai sunt disponibile in acest ambalaj. Acestea miros suprb, a vanilie.


Nuantele pe cre le detin sunt 104 Sweet Heart, 119 Chocolate si 131 Gold Pink.


Imi plac pentru ca sunt foarte cremoase si destul de hidratante, Sweet Heart fiind preferata mea.

- Nyx Round Gloss - in nuanta 22 Natural, un produs de purtat zi de zi. Face parte din colectia Round Lipgloss si il puteti gasi pe site-ul makeupshop.ro (toata gama de produse NYX).


- Nyx Soft Matte Lip Cream - in nunta Transylvania - o nuanta foarte inchisa, potrivita looku-urilor de seara. Recunosc nu a purtatat-o foarte des, fiind o nuanta indrazneata .



- L'Oreal Caresse Lipgloss - sunt luciuri de buze cu o rezistenta destul de buna, culoriile inchise fiind un fel de lip stain.


Detin 4 nuante: 101 Lolita, 102 Romy, 400 Eve, 402 Milady, aceasta din urma fiind si preferata mea.
Primele doua nuante se vad foarte natural pe buze.


- Tanya Burr - review AICI

Aceste glosuri sunt parte a colectiei de make-up a Tanyei Burr - cunoscuta beauty guru si youtuber-ita din UK. Nuantele pe carele detin sunt Aurora si Afternoon Tea.
De curand ambalajul intregii colectii a fost schimbat, asadar aceste nuante le puteti gasi acum in ambalaje diferite.

- Smashbox nuanta Tease - este un luciu de buze cu o putere de acoperire medie, nuanta pe buze nefiind atat de intensa precum in tub si chiar un pic mai roza decat rosul carmin din tub.


- Revlon nuanta Embelished - o culoare grena cu particule de sclipici care nu sunt atat de intense pe buze.

- Fleur de Force nuanta Starry Starry NIght - o nuanta rosu zmeura, cu o consistenta groasa, usor lipicioasa, dar nu deranjanta, cu o aroma subtila de vanilie. Rezistenta medie.

- Sephora Lipstain - nuanta Peony - o culoare caramizie, cu o rezistenta mare. Usor lucios cand este aplicat, dar se matifieaza usor cand este uscat, tocmai pentru ca promite o rezistenta de lunga durata.


- essence - Breakind Dawn Part II Collection - nuanta alice had a vision again - este un luciu de buze destul de transparent intr-o nuata de mov inchis care nu este foarte intensa pe buze.


- MAC Lipglass - nuanta Love Child - este cea mai noua achizitie, din Bruxelles (video goodies AICI) . Este o nuanta roz - mov (plum)  cu particule de sclipici. Varianta pe care o detin e varianta mini.


- MAC Lipglass - nuanta Atmospheric - recunosc, este o nuanta destul de veche, insa imi e greu sa renunt la ea. E o nuanta de mov inchis, cu particule argintii si rosii de sclipici.


- MAC Lipgelee - nuanta Moonstone - este un produs care nu mai face parte din colectia MAC. Este un luciu de buze cu tenta "frost"- de gheata. Nuanta este un  auriu foarte deschis cu usoara tnta de roz.

- ELF Super Glossy - sfp 15 - nuanta Pink Kiss


Este un luciu un pic lipicios (poate datorita factorului de protectie). Rezistenta este mica spre medie. Nuanta este mai mult nude in opinia mea, dar se vede foarte dragut pe buze.


Cam aceasta este colectia mea de glossuri. Se pare ca si cea de rjuri este cosnistenta, desi, asa cum va puneam, glosurile sunt prima mea alegere.
Voi ce peferati, rujurile sau glossurile? Care este glossul vostru preferat?

See U SooN!