miercuri, 27 ianuarie 2016

NOTD: I miss summer

Hello,hello!
In urma cu 2 ani postarile erau mult mai dese, iar dintre acestea cel putin una pe spatamana era dedicata unei manichiuri.
Nu pot spune cu exactitate ce s-a intamplat, de ce postarile sunt mai putine, de ce eu nu mai am "tragerea de inimia"si inspiratia sa scriu atatea postari.
Am sa incerc anul acesta sa am cel putin 2 postari pe saptamana, desi daca analizam situatia lunii ianuarie pot spune ca am esuat. Insa nu voi lua in considerare aceasta luna, fiind una nu tocmai placuta pentru mine.

Astazi punem punct si o luam de la capat.
In general postarile mele nu contin multe vorbe deoarece mie personal nu prea imi plac postarile cu povesti si incerc sa le evit.
Daca totusi doriti mai multe detalii sau povesti care sa insoseatca postarile, va rog sa imi spuneti, si am sa incerc sa ma conformez ;-)

Astazi am o manichiura care ma duce cu gandul la vara. Incerc pe cat posibl sa uit de frigul de afara (in acest moment termometrul arata -10 grade Celsius si e mijlocul zilei) si apelez la "prietenele" mele, ojele.


Prietenele mele de astazi sunt ojele Zoya Heather, Areej si Mira, imbinandu-se intr-un degradeu realizat cu tehnica buretelului.


Zoya Heather a fost "curajoasa"si a reprezentat baza manichiurii, peste care am tapotat cu buretelul restul de oje, cea mai inchisa (Mira) fiind cea din varful unghiutelor.


Manichiura a fost sigilata cu top cotul cu uscare rapida de la Golden Rose. Este unul din preferatele mele, dar il evit pentru manichiuri cu modele deoarece intodeauna intinde modelele.


In rest, cuvinte de lada pentru el, chiar usca unghiile intr-un tip forte scurt si le ofera o stralucire frumoasa.


Stiti ca ador nuantele de mov, asadar aceasta manichiura este numai buna pentru sulfetul meu si imi ofera iluzia unui sezon mai cald.


Ati incercat ojele Zoya? Cum vi se par? Care este prefarta voastra?

P.S. Aceasta etse prima manichiura oficiala a anului 2016,  pe blog :-)