duminică, 31 mai 2015

LOTD: Lancome - Debenhams

Hello,hello!
Stiu, iar a fost o liniste totala pe blog, nu ma voi scuza, nu zic nimic :-D
I know, It has been again total silence on the blog, but I won't excuse myself , I will just let it be :-D.

Cum deja cred ca stiti, Debehams este din nou prezent pe piata din Romania cu primul magazin deschis in Mall Vitan. Are raioane precum beauty&make-up, femei, barbati, copii, casa.
La raionul de beauty&make-up se gasesc gamele Real Techniques inclusiv colectia de pensule bold, produse Revlon, Catrice sau alte marci.

As you all probably know, Debenhams  is back in Romania with their first store opened in Vitan Mall. It has departments like beauty& make-up department, women, men, kids and home.
In their beauty department you can find Real Techniques brushes, including the bold ones, Revlon products as well as Catrice ones or many others.

Pe pagina lor de Facebook am aflat de sesiunile gratuite de machiaj pe care le desfasurau impreuna cu Lancome asa ca am profitat de ocazie si m-am programat la o sedinta de make-up.

On their Facebook page I found out about their free make-up session with Lancome so I took the opportunity and had my make-up done.

Am fost nemachiata, dar make-up artistul Lancome tot mi-a demachiat fata cu apa micelara Lancome.
I went with no make-up on my face, but the Lancome make-up artist cleansed my face using Lancome EAU FRAÎCHE DOUCEUR Micellar Water.

Apoi a aplicat pe fata Visionnaire Advanced Skin Corrector in combinatie cu Genifique deoarece am un ten mixt. Serumul Visionnaire va ajuta la minimizarea porilor, urmelor rosii si diferitelor tonuri ale pielii.

Then applied on my face Visionnaire Advanced Skin Corrector combined with Genifique due to the fact that I have a mixed complexion.The Visionnaire serum will help to minimize my pores, red marks, and uneven skin tone. 

Serumul Genifique va ajuta la obitinerea unui ten mai fin si radiant.
The Genifuque is to reveal smoother, more radiant skin.


Pot spune ca s-au simtit bine pe piele, dar am simit o mica urma de parfum.
I must say they felt good on my skin. They also had a small hint of perfume.

Apoi make-up artistul a inceput prin machiajul ochilor combinand diverse nuante de maro si albastru din paletele Lancome Hypnose. Pe pleaoapa a folosit nuanta de maro din paleta DR3, in pliu a folosit albastru din paleta D03 si fardul mono M203, iar ca si creion(liner) a folosit albastrul din paleta D04. Aceeasi culoare a fost folosita si pentru a contura linia de jos a genelor, iar pe linia apei a folosit concelear-ul Creion Teint Miracle in nuanta Rose Lumiere.

Then the make-up artist did my eyes first combining different shades as brown and blues from their Hypnose eye shadow pallets. She used on my lid the brown from DR3 pallet , in my crease the blue form D03 pallet and the M203 single eyeshadow, as a linner the blue from D04 pallet. The same color was used on my lower lash line and on my watter line she used the Teint Miracle Concelear Pen in Rose Lumiere.
click on the photos to see full image  / click pe poze pentru a le vedea la o dimensiune mai mare

Pe gene a folosit mascara Grandoise , nuanta neagra.
On my eyelashes she used the Grandoise Mascara in black.

Sprancenele au fost conturate folosind creionul Sourcils Defins cred ca in nuanta Medium Ash (nu sunt sigura).
On my eyebrows she used the pencil Les Sourcils Defins I believe in Medium Ash (I am not sure).

Fondul de ten folosit  fost Teint Idole Ultra 4H in nuanta 01.
She used as a foundation Teint Idole Ultra 24H in shade 01 .

Pentru a seta fondul de ten si anticearcanul a folosit pudra pulbere poudre majeure excellence nuanta 01 Translucent.
She used a setting powder (for my foundation and for the concealer) poudre majeure excellence in 01 Translucent. 
Ca si contur si blush a folosit bronzerul BELLE DE TEINT Luminous - nuantele 03 si 04.
As a contour and blush she used BELLE DE TEINT Luminous Bronzer in shades 03 and 04 


Pe buze a folosit conturul 201 (pe suprafata intreaga a buzelor), peste a aplicat rujul Rouge in Love - Nuanta 200 Rose Tea, iar peste glossul 334 Coral Cabriole.
On my lips she used Contour pro 201 (on my full lips) and over she applied Rouge in Love - shade 200 Rose Tea and over Lip Lover gloss in 334 Coral Cabriole.

Va las cu pozele inainte si dupa si cateva poze ale machiajului.
I leave you with a before and after and more pictures of the make-up:



 click on the photos to see full image / click pe poza pentru a vedea intreaga dimensiune

Ce credeti? / What do you think?

Imi place um mi-a conturat sprancenele si imi place conturul fetei.
I love how she shaped my eyebrows and I like the face contour. 

Combinatia de pe buze este de asemenea  o favorita.
The lip combination is also a favorite of mine.
Trebuie sa recunos ca machiajul nu etse unul pe care l-as fi ales, dar imi place cum albastrul folosit la conturarea ochilor mi face mai mari.
And the make-up I must admit is not what I would have chosen, but I like the way the blue contour make my eyes bigger.




Ati fost vreodata la o sesiune gratuita demachiaj?
Ati fost multumite?

Have you ever been to a free make-up session?
Were you satisfied with the make-up?

See U Soon!